یکشنبه 25 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزایش 6 برابری قیمت آرد نان در آستانه ماه مبارک رمضان!، پارسینه

در حالی که خبر حذف یارانه آرد نان فانتزی و نان‌های حجیم که به رشد 100 درصدی قیمت نان فانتزی منجر می شود، از سوی برخی رسانه های داخلی منتشر شده، یکی از اعضای اتحادیه نانوایان تهران در گفتگو با پارسینه از 6 برابر شدن قیمت هر کسیه آرد نان فانتزی خبر داد.

به گفته این عضو اتحادیه نانوایان تهران در حالی که پیش از این قیمت خرید هر کیسه آرد نان فانتزی 3000 تومان بوده، در جدیدترین قیمت های اعلام شده، این مبلغ تا سقف 18000 تومان افزایش خواهد یافت!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اخبار مربوط به حذف یارانه آرد نان فانتزی در حالی منتشر می شود که طبق سنت همیشگی در آستانه ماه مبارک رمضان، اجناس ارزان قیمت در اختیار مردم و مصرف کنندگان متوسط جامعه قرار می گرفته است.

این عضو اتحادیه نانوایان تهران با اشاره به مواضع برخی مسئولان این حوزه مبنی بر اینکه افزایش قیمت نان اقدامی غیرقانونی خواهد بود، تاکید کرد: آقایان به ما بگویند وقتی قیمت هر کیسه آرد از 3000 تومان به 18000 تومان افزایش می یابد و هیچ هزینه ای هم به عنوان جایگزین وجود ندارد، چه نتیجه ای جز گران شدن نان در انتظار جامعه خواهد بود؟

او با انتقاد از نحوه عملکرد مسئولان در این حوزه، تاکید کرد: قطعا حذف ناگهانی یارانه نان، به عنوان ابتدایی ترین غذای مردم، باعث وارد شدن شکی به فضای اقتصادی جامعه می شود؛ در واقع بهتر بود اگر هم برنامه ای برای افزایش قیمت آرد یا نان وجود داشت، به صورت تدریجی اجرایی می شد، تا هم مقدمات کارشناسی آن فراهم می شد و هم از وارد آمدن فشار ناگهانی بر مردم در آستانه ماه مبارک رمضان جلوگیری می شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016