پنجشنبه 9 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس پليس پيشگيري ناجا: 200 دوربين مدار بسته در سطح شهر‌ها در حال نصب است، ايسنا

رييس پليس پيشگيري ناجا گفت: هم اكنون 200 دوربين مداربسته در سطح شهر‌ها در حال نصب بوده و 400 دوربين نيز از سوي پليس خريداري مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار بهرام نوروزي امروز در همايش سالانه پيشگيري با اعلام اين خبر افزود: تا كنون 700 هزار پرونده در حوزه پيشگيري تشكيل شده كه 31 هزار و 747 پرونده منتج به سازش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته وي 39 هزار و 997 مورد مشاوره حضوري، در حوزه پليس پيشگيري طي سال جاري صورت گرفته است. همچنين در شش ماهه امسال بيش از 19 ميليون تماس تلفني با پليس 110 گرفته شده كه از اين تعداد شش ميليون تماس در سطح كشور عملياتي شده است.

همچنين سردار احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي در اين همايش طي سخناني اظهار كرد: نيروي انتظامي نسبت به گذشته چهره مطلوب‌تري را در جامعه دارد البته مطالبات جامعه نيز دائما در حال تحول است و پليس براي پاسخگويي به خواسته‌هاي مردم بايد با اين تحولات پيش رود.

وي ادامه داد: امروز نيروي انتظامي بيش از هر زمان در ويترين قرار گرفته و عملكردش زير ذره بين است. به طوري كه هر اتفاقي كه در سطح شهر و استان رخ مي‌دهد انعكاس جهاني مي‌يابد. از سوي ديگر نيز حوادثي را كه اصلا رخ نمي‌دهد را هم بعضا منتسب به نيروي انتظامي مي‌كنند كه در يكي دو ماه گذشته شاهد اين موضوعات بوده‌ايم، البته نيروي انتظامي سازمان بسيار گسترده‌اي است.

رييس پليس كشور بر موضوع امنيت محله محور تاكيد كرد و گفت: كلانتري‌ها در محلات بايد به صورت ريش سفيد براي حل مشكلات عمل كنند كه اين موضوع نيز نيازمند مرجعيت اجتماعي است البته اين مرجعيت و برتري هم تحكمي نبايد باشد و قدرت روانشناختي در كلانتري‌ها افزايش يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016