یکشنبه 10 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۳ سال نشريه‌ی گل‌آقا در فضای مجازی قرار گرفت، ايسنا

سيزده سال نشريه «گل‌آقا» در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مؤسسه گل‌آقا در اين‌باره اعلام کرد: «نوزده سال پيش در چنين روزهايی (اول آبان ‌١٣٦٩) اولين شماره هفته‌نامه گل‌آقا منتشر و طنز معاصر ايران وارد مرحله جديدی از تحول و ظهور و بروز استعدادهای جوانی در عرصه طنز و کاريکاتور شد. گل‌آقا ‌١٣ سال هر هفته به صورت منظم روی دکه‌های روزنامه‌فروشی آمد و شرح اتفاق‌هايی که در اين سال‌ها بر گل‌آقا (اعم از شخص مقام گل‌آقايی و مجله‌اش) و گل‌آقايی‌ها گذشت، مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود که با توجه به شرايط و امکاناتی که اين روزها به کار مطبوعاتی اختصاص دارد، تهيه نيم‌بندش هم به زحمت امکان‌پذير است! پس همکاران گل‌آقا دست به کار شدند و در صفحه‌های مجازی و در قالب وب‌نامه‌ای در سايت گل‌آقا به نشانی «http://golagha.ir/webmags/?ty=5&magid=85»، مجموعه‌ای متنوع شامل:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




منتخبی از آثار طنازان گل‌آقايی، روی جلدهای هفته‌نامه با موضوع سالگرد انتشار گل‌آقا، فيلم کوتاهی از مراحل انتشار هفته‌نامه گل‌آقا، آلبوم عکس مراسم سالگرد هفته‌نامه (با حضور هنرمندان و چهره‌های ادبی، سياسی و...)، وقايع مهم سال‌های انتشار هفته‌نامه در قالب سال‌شمار و مطالب خواندنی و تصاوير ديدنی ديگر تهيه کردند.

پس از تعطيلی نشريات گل‌آقا، سايت گل‌آقا همچنان به فعاليت خود ادامه می‌دهد تا دوستداران حرف حق (از نوع دوکلمه‌يی و حسابی‌اش!) حداقل در فضای مجازی مجالی برای خواندن و ديدن داشته باشند. چاپ هفته‌نامه گل‌آقا در حالی در سال ‌١٣٨١ متوقف شد که شعار روی جلد آن، مدتی قبل از تعطيلی از: «يک زبان دارم دو تا دندان لق / می‌زنم تا زنده هستم حرف حق!» به: «...می‌زنم تا می‌توانم حرف حق!» تغيير پيدا کرده بود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016