چهارشنبه 7 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مشترک با همکاری ایران، تاجیکستان و افغانستان، ایسنا

رسانه‌های دولتی تاجیکستان از راه‌اندازی شبکه‌ای مشترک با همکاری ایران و افغانستان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، این شبکه تلویزیونی با همکاری سه کشور فارسی زبان راه‌اندازی می‌شود و اسدالله رحمانوف، رئیس کمیته رادیو و تلویزیون تاجیکستان اعلام کرد: این شبکه فارسی زبان در نتیجه همکاری سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان راه‌اندازی می‌شود و برنامه‌هایی که از این شبکه پخش می‌شود، تنها از تولیدات این سه کشور خواهند بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رحمانوف راه‌اندازی این شبکه مشترک تلویزیونی را زمینه‌ای برای گسترش همکاری‌ها میان این سه کشور دانست.

او اضافه کرد: این شبکه‌ی تلویزیونی همچنین باعث می‌شود که سه کشور مذکور بتوانند مردم خود را در جریان تفاهم‌نامه‌هایی بگذارند که به تصویب می‌رسانند؛ ضمن اینکه راه‌اندازی این شبکه به همکاری‌های دوجانبه و سه جانبه نیز منجر خواهد شد.

رئیس کمیته رادیو و تلویزیون تاجیکستان تاکید کرد که این شبکه مشترک، گسترش تعاملات فرهنگی، مذهبی و تاریخی میان سه کشور را موجب می‌شود.

او چنین همکاری‌هایی میان سه کشور تاجیکستان، ایران و افغانستان را ضروری توصیف کرد.

به نقل از سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه، رحمانوف در پایان گفت: ‌برای ایران و تاجیکستان بسیار مهم است که روابط رسانه‌ای خود را در حوزه رادیو و تلویزیون تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، ماه رمضان امسال سریال‌های تلویزیونی «یوسف پیامبر»(ع)، «پول کثیف»، «رستگاران» و «صاحبدلان» از شبکه‌های آریانا، راه فردا، تمدن و کوثر افغانستان پخش ‌شدند. هم چنین مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر»(ع) از شبکه سراسری تاجیکستان پخش شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016