چهارشنبه 12 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه آوازی تهران مخاطبان را غافلگیر کرد، مهر

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو سه شنبه شب با اجرای قطعاتی جذاب از زنده یادان فرامرز پایور، شهریار فریوسفی و پرویز مشکاتیان مخاطبان را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این اجرا که از ساعت 30/18 آغاز شد ابتدا میلاد عمرانلو از حاضران در خواست کرد تا به احترام اساتید موسیقی ایران که امسال فوت شده اند یک دقیقه سکوت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه، گروه آوازی تهران قطعات "راز و نیاز" از فرامرز پایور، "شیدایی" از شهریار فریوسفی و "رزم مشترک" از ساخته های پرویز مشکاتیان وهمچنین قطعات دیگری چون"خوشه چین" از روح الله خالقی، "خاک مهر آئین" از علی اکبر قربانی، "توی ماهنیسی" از کولیو، "ساری گلین" و "کوچه لره" از قطعات محلی آذربایجان را برای حاضران اجرا کرد. گروه آوازی تهران در پایان بخش اول با تشویق های ممتد حاضران صحنه را ترک کرد.

در قسمت دوم نیز اعضاء گروه آوازی تهران 10 قطعه موسیقی کلاسیک از ساخته های "روسینی"، "باخ"، "برامس"، "استارک"، "ممدوف"، "مک کارتنیکو" و "ساکوف" را اجرا کردند که استفاده آنها از برخی حرکات نمایشی در حین اجرا جذابیتی ویژه را به وجود آورده بود.

از آنجا که اعضاء این گروه اصوات موسیقایی را به وسیله حنجره شان تولید می کنند تولید برخی صداها مانند سنج، طبل و ساکسیفون همراه با نمایش حالت نواختن سنج یا ساکسیفون خنده حاضران را درپی داشت.

در برخی قطعات مانند"پرواز زنبور عسل" نیز اجرای حرکات نمایشی مرتبط با پرواز زنبور توسط تعدادی از اعضاء گروه در کنار ریتم سریع و فضای شادی که خود قطعه داشت باعث شادی مضاعف حاضران شده بود و تشویق های پی در پی تماشاگران نشان ازرضایت آنها از چنین اجرایی داشت.

البته در این اجرا در برخی از قطعات حمید قنبری با تنبک، مهرداد ناصحی با کمانچه و وحید تاج(خواننده) به عنوان اعضاء میهمان، گروه آوازی تهران را همراهی کردند.

گروه آوازی تهران را در این اجرا"نازنین روستا"، "مهدیه عبداللهی"، "نسیبه عبداللهی"، "لیلا قناد پور"، "سمیرا محسنی"، "شقایق صادقیان"، "عماد عامر کاشی"، "یاشار مظلومی"، سید مهدی ابطحی"، "احسان سلیمانیها"، "پوریا شهری راد"، "مازیار غریقی"، "عرفان حیدری"، "علی دوستدار" و "میلاد عمرانلو" همراهی می کردند.

در هنگام اجرای این کنسرت پیمان فریوسفی(فرزند مرحوم شهریار فریوسفی) نیز حضور داشت که پس از اجرای قطعه"شیدایی" ساخته پدرش از میلاد عمرانلو و اعضاء گروه آوازی تهران تشکر کرد. مصطفی کمال پور تراب از دیگر میهمانان این برنامه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016