جمعه 14 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايش "قيصر، ۴۰ سال بعد" با حضور مسعود کيميايی، ايلنا

«قيصر، ۴۰ سال بعد» در چهلمين سال ساخت «قيصر» به سراغ عوامل، لوکيشن ها و سينماهای نمايش دهنده اين فيلم رفته و در گفتگو با سينما گران و مردم به اين فيلم ماندگار تاريخ سينمای ايران می پردازد.


ايلنا :«قيصر، ۴۰ سال بعد» در جشن تصوير سال به نمايش در می آيد و نشست پرسش و پاسخ آن باحضور مسعود کيميايی و مسعود نجفی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ايلنا اين مستند به کارگردانی مسعود نجفی که در سومين جشنواره سينما حقيقت و بيست و ششمين جشنواره فيلم کوتاه تهران از پرمخاطب ترين فيلم های جشنواره بود ،ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه در سالن بتهون خانه هنرمندان نمايش خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نسخه اين فيلم با اعمال تغييراتی نمايش داده می شود.
«قيصر، ۴۰ سال بعد» در چهلمين سال ساخت «قيصر» به سراغ عوامل، لوکيشن ها و سينماهای نمايش دهنده اين فيلم رفته و در گفتگو با سينما گران و مردم به اين فيلم ماندگار تاريخ سينمای ايران می پردازد.
اين مستند در چهار فاز توليد شده است که در فاز اول فيلمبرداری که در خانه مرحوم عباس شباويز تهيه‌کننده «قيصر» انجام شد، جمشيد مشايخی بازيگر، منوچهر اسماعيلی مدير دوبلاژ و گوينده نقش‌های قيصر و خان‌دايی، مازيار پرتو مدير فيلم‌برداری و تدوينگر و مسعود کيميايی نويسنده و کارگردان اين فيلم حضور داشتند.
در فاز دوم فيلمبرداری اين مستند عباس شباويز و عبدالله عليخانی در سينماهايی که قيصر در آنها به نمايش درآمد، حاضر می‌شوند و در فاز سوم دوربين مسعود کيميايی را در لوکيشن‌های فيلم واقع در بازارچه نواب دنبال می‌کند و سرانجام در فاز چهارم که گفت‌وگو با سينماگران را در بر می‌گيرد،عزت‌الله انتظامی، فاطمه معتمد‌آريا،امين تارخ، علی کسمايی، پرويز نوری، شاپور قريب، علی معلم، چنگيز جليلوند، محمد متوسلانی، سيروس الوند، اصغر بيچاره، حميد نعمت‌الله، اکبر معززی، جلال پيشواييان، بهمن مفيد و سعيد راد مقابل دوربين رفته‌اند و درباره «قيصر» به اظهار نظر پرداختند.
فهرست کامل عوامل اين مستند عبارتند از: طراح و کارگردان: مسعود نجفی، تدوين:سيدحامد ميرفتاحی، دستيار تدوين و صداگذار:محمد تهرانی،تصويربرداران: حميد فرامرزی، ،مهدی ناظريان و ماجد نيسی، مدير توليد و عکاس: حسن هندی، گرافيست: طاها ذاکر، صدابردار: مهدی اسدی، مشاور کارگردان: مسعود فروتن .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016