شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


ژن ِخودکشی، مسعود نقره‌کار

مسعود نقره‌کار
خودکشی در ايران به مرحله‌ی هشدار و بحران رسيده‌است. آن‌چه طی سال‌های اخير بر عوامل شناخته‌شده‌ی بروز و گسترش خودکشی افزوده‌شده، پديده‌ی ژن خودکشی‌ست. پرسش اين است، اگر ژن و عامل وراثت سبب خودکشی شود باز هم قربانی خودکشی "مشمول عذاب خداوندی" خواهد شد؟! ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله به زندان ایلام به شیوه فیلم‌های آمریکایی!، بی بی سی

گزارش شده که انفجاری در کنار دیوار زندان شهر ایلام رخ داده و در اثر این انفجار چهارده نفر مجروح شده اند.

برخی منابع خبری گزارش داده اند که صبح روز شنبه ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل) بمبی کنار دیوار زندان منفجر شده اما مقامات دولتی می گویند که افرادی با شلیک گلوله آر پی جی به زندان شهر ایلام حمله کرده اند و این حمله تعدادی مجروح بر جای گذاشته است.

نوراله ارجمندی فرماندار ایلام به خبرگزاری دولتی ایران - ایرنا، گفته است که "افرادی با استفاده از دو دستگاه خودروی سمند و پراید و شلیک یک گلوله آر پی جی به دیوار زندان باعث به بار آوردن خساراتی به واحدهای مسکونی اطراف و دیوار زندان شدند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هنوز دلیلی برای این حمله اعلام نشده است، اما گفته می شود که احتمالا این افراد به قصد آزاد کردن زندانیان دست به چنین اقدامی زده اند.

فرماندار ایلام تخریب دیوار زندان در اثر حمله را تائید کرده اما گزارشی در باره خروج زندانیان از زندان منتشر نشده است.

البته خبرگزاری فارس نوشته است: "زخمی های حادثه دیده به مراکز درمانی ایلام در حال انتقال بوده و مسئولان زندان در حال بررسی آمار زندانیان برای اقدامات بعدی هستند."

جهان نیوز، یک سایت خبری اصولگرا هم می نویسد که دو قاتلی که در این زندان محبوس بودند، از طریق انفجار و خراب کردن دیوار زندان و با نقشه قبلی فرار کرده اند.

به گفته آقای ارجمندی در این حادثه سه نفر از ماموران زندان مرکزی شهر ایلام مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شده اند.

این حمله که ظاهرا در زمان ملاقات خانواده ها با زندانیان رخ داده، باعث زخمی شدن تعداد دیگری نیز شده که در محل حضور داشتند.

کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به خبرگزاری فارس گفته است که ۱۴ نفر در اثر این انفجار مجروح شده اند که تعدادی از آنها سرپایی مداوا شدند.

بنابر گزارش ها، در پی انفجار ناشی از گلوله آر پی جی، چندین دستگاه خودرو تخریب و شیشه های منازل مسکونی اطراف زندان تا شعاع پانصد متری شکسته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016