یکشنبه 16 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی به فروش فیلمها لطمه می‌زند، مهر

رئیس هیئت مدیره انجمن سینماداران با اشاره به شروع بازیهای جام جهانی، تاثیر منفی این رویداد بر آمار فروش فیلمها را قطعی دانست.

محمد اشرفی به خبرنگار مهر گفت: شروع مسابقه‌های جام جهانی فوتبال به فروش فیلمهای روی پرده لطمه می‌زند، در دوره‌های مختلف این رویداد جذاب ورزشی تاثیر منفی و مستقیم بر استقبال از فیلمهای اکران شده داشته است و پیش‌بینی می‌شود امسال هم این اتفاق بیفتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: باید راهکارهای حمایتی داشت تا آسیبی که سینمای ایران از این رویداد می‌بیند کمتر شود، معاونت سینمایی در این دوره مصر است برای این موضوع راه حلی در نظر بگیرد. رایزنی‌هایی در انجمن سینماداران و دیگر تشکل‌های سینمایی و صنفی شده که امیدوارم به زودی اجرایی شود تا سینماداران و تهیه‌کنندگان از جام جهانی آسیب کمتری ببینند.

اشرفی افزود: در بهار سال 89 با وجود افت و خیزی که فروش فیلمها داشته استقبال از اکران سینماها امیدوارکننده بوده و نباید بازی‌های جام جهانی این روند را قطع کند، راهکارهایی مثل اکران فیلمهای جذاب و مخاطب پسند و پخش تیزر فیلمها در ساعت‌های پربیننده و ... می‌تواند فضای پرنشاطی را که به دلیل جام جهانی به وجود می‌آید به سمت سینما هدایت کند و سینمای ایران از این فضا استفاده کند.

مدیر سینما ماندانا گفت: جام جهانی رویداد بزرگی است که کشورهای مختلف از منافع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن استفاده می‌کنند نباید برگزاری آن سینمای ایران را متضرر کند، همه ما باید تلاش کنیم پیامدهای منفی این جریان را برای سینما به حداقل برسانیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016