یکشنبه 16 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"دستیار حقوقی" جان گریشام به ایران رسید، مهر

ترجمه فارسی تازه‌ترین کتاب جان گریشام نویسنده پرفروش آمریکایی با عنوان "دستیار حقوقی" در ایران منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب که فریده مهدوی دامغانی آن را به فارسی برگردانده، به تازگی مجوز نشر را دریافت کرده و انتشارات کتابسرای نیک آن را به زیر چاپ برده است.

این مترجم پیشتر هم دو کتاب دیگر از جان گریشام را به فارسی برگردانده بود که یکی با عنوان مرد معصوم توسط همین ناشر (کتابسرای نیک) و دیگری به نام شاه زیانکاران توسط سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کتاب اخیر (دستیار حقوقی) هم مانند غالب آثار دیگر جان گریشام تِمی حقوقی و قضایی دارد.

جان گریشام نویسنده 55 ساله و نامدار آمریکایی است که داستان‌هایش با استقبال مخاطبان روبرو شده و تا کنون بیش از 250 میلیون نسخه از آثارش به فروش رفته‌ است. او برای تداوم این روند اخیراً اعلام کرده می‌خواهد کتابهایش را به صورت اینترنتی هم منتشر کند.

گویا این کار را هم بنگاه انتشاراتی "ناپوف" ناشر انحصاری آثار مکتوب گریشام که زیر نظر انتشارات بزرگ "رندم هاوس" فعالیت می‌کند، بر عهده گرفته و قصد دارد 23 کتاب منتشرشده از او را به شیوه اینترنتی و در آینده نزدیک عرضه کند.

موکل، زمانی برای کشتن، دختر انتقامجو (سوگندخورده فراری)، اتاق مجازات، شرکت، احضاریه، وکیل خیابانی، شاه زیانکاران، پرونده پلیکان، سوداگر و خانه نقاشی شده از جمله کتابهای جان گریشام هستند که اکثر آنها به فارسی نیز ترجمه شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016