دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای طرح صدور گواهينامه هوشمند در پنج استان کشور، مهر

رئيس مرکز صدور گواهينامه پليس راهنمايی و رانندگی گفت: با موفقيت آميز بودن فرآيند صدور گواهينامه هوشمند در تهران به زودی اين طرح در پنج استان ديگر نيز اجرا می شود.
سرهنگ رمضان آقايی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: در حال حاضر فرآيند صدور گواهينامه هوشمند با موفقيت کامل در تهران در حال اجراست و به طور ميانگين تا کنون ۲۰۰ هزار گواهينامه هوشمند صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: صدور گواهينامه هوشمند طی سه فرآيند در کشور انجام می شود که در مرحله اول در تهران بزرگ، در مرحله دوم در پنج استان کشور و در مرحله آخر در سراسر کشور صدور اين گواهينامه اجرايی می شود.

رئيس مرکز صدور گواهينامه پليس راهنمايی و رانندگی گفت: طرح راه اندازی سيستم صدور گواهينامه هوشمند در پنج استان کشور در نيمه اول امسال اجرا می شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی سيستم گواهينامه هوشمند در کشور بستگی به فراهم کردن تجهيزات از سوی موسسه پژوهش ناجی دارد که به زودی اين زيرساختها آماده می شود.

پيش از اين سردار اسکندر مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه گواهينامه هوشمند زيرساخت اجرای صحيح قانون جديد اخذ جرايم راهنمايی و رانندگی است گفته بود: اکنون اعمال قوانين برای دارندگان پلاک خودرو انجام می شود اما با صدور گواهينامه های هوشمند امتيازات منفی در نظر گرفته شده در قانون جديد اخذ جرايم راهنمايی و رانندگی به رانندگان تعلق می گيرد.

گواهينامه هوشمند از جنس پلی کربنات تهيه شده و از ضريب ايمنی بالايی برخوردار است. در اين گواهينامه از چيپ استفاده شده تا اطلاعات صاحب گواهينامه قابل بازخوانی باشد و در آن تخلفات راننده و سوابق تخلفات و رفتارهای پرخطر ثبت شده و به راحتی توسط پليس قابل بازيابی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016