یکشنبه 13 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه‌اندازي رشته كارداني مديريت حج و زيارت، فارس

محمد‌حسين موسي‌زاده با اعلام اين خبر اظهار داشت: دانشگاه جامع علمي ـ كاربردي جديدا دوره‌اي را به شيوه پودماني در مقطع كارداني تحت عنوان مديريت حج و زيارت مصوب كرده كه افراد پس از گذراندن اين دوره پودماني، مدرك دريافت مي‌كنند.

وي افزود: اين شيوه به‌صورت بسته‌هاي آموزشي متعدد و در دوره 3 تا حداكثر 6 ساله است كه بايد بگذرانند و با امتحان مدرك اصلي وزارت علوم را مي‌گيرند و مي‌توانند ادامه تحصيل بدهند.

مشاور رئيس دانشگاه جامع علمي ـ‌ كاربردي ابراز اميدواري كرد كه با تلاش‌هايي كه قسمت آموزش سازمان حج و زيارت انجام مي‌دهد اين دانشگاه بتواند در مقطع ليسانس هم اين دوره را با اهدافي كه سازمان در نظر دارد تدوين كرده تا به اعتلاي اين سفر معنوي كمك كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




‌موسي‌زاده در ادامه خاطر‌نشان كرد: ما مي‌توانيم مردم‌شناسي مدينه و كارهاي مختلفي كه در مكه و مدينه مي‌تواند انجام شود را به‌صورت پودمان‌هاي 8 واحدي به مديران كاروان و كارگزاران حج آموزش دهيم كه اين روشي براي ارتقاي علمي كارمندان حج و زيارت و مديران كاروان‌ها خواهد بود و شناخت و معرفت آن سيستم را زياد خواهد كرد؛ اين نكته‌اي است كه اميدواريم به لطف خداوند عملي شود.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم بتوانيم دوره‌هاي تك‌پودماني را هم آموزش بدهيم كه دوره‌هاي كوتاه‌مدت 8 ، 5 و 4 واحدي براي مديران كاروان‌ها است ‌و اين دوره‌ها بتواند معضلاتي كه در اين مسير وجود دارد را حل كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016