چهارشنبه 3 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيري حدود 60 تن از اراذل و اوباش در خزانه - پلمپ دو قهوه‌خانه در پايتخت، ايسنا

در راستاي اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش حدود 60 تن از اوباش منطقه خزانه امروز توسط ماموران پليس دستگير شدند.

سرهنگ علي اكبر سليماني سركلانتر هفتم تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جزئيات اين خبر اظهار كرد: با دريافت گزارشات مردمي مبني بر اينكه چند تن از اراذل و اوباش با شرب خمر و قدرت‌نمايي پس از ساعات افطار در برخي قهوه‌خانه‌ها براي مردم در منطقه خزانه ايجاد مزاحمت مي‌كنند، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار سركلانتري هفتم پايتخت قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي گفت: ماموران كلانتري 106 خزانه در اين رابطه حدود 60 تن از اراذل و اوباش سطح يك، دو و سه اين منطقه را شناسايي كردند و پليس با اخذ دستور قضايي در ساعت 6 صبح امروز با اعزام 25 گروه عملياتي تمام اين اشرار را در منازلشان دستگير كرد.

به گفته سليماني در بازرسي از منزل اين افراد حدود 30 قبضه چاقوي غيرمتعارف، قمه ، پنجه بوكس و غيره به همراه چهار بطري مشروبات الكلي و 100 گرم مواد مخدر شيشه كشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اينكه ميانگين سني افراد دستگير شده 20 تا 27 سال بوده و 36 تن ازآن‌ها سابقه‌دار هستند، افزود: در بين افراد دستگيرشده اراذلي با معروفيت‌هاي «علي ساندويچي»، «امير سياه»، «علي رشتي» و «وحيد لره» هستند.

سركلانتر هفتم تهران بزرگ خاطرنشان كرد: امروز پليس دو قهوه‌خانه كه پاتوق اين اراذل و اوباش در محدوده خزانه بود را نيز پلمپ كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016