چهارشنبه 28 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت بوسني مجوز ساخت فيلم «آنجلينا جولي» را صادر كرد، ايسنا

دولت بوسني سرانجام مجوز ساخت اولين فيلم «آنجلينا جولي» در اين كشور را صادر كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دولت بوسني‌ و هرزگوين كه اوايل هفته جاري با ساخت اولين فيلم «آنجلينا جولي» در اين كشور مخالفت كرد‌ه بود، روز گذشته از موضع قبلي خود كنار رفت.

آنجلينا جولي، بازيگر سرشناس هاليوود اولين تجربه‌ كارگرداني خود را در بوداپست مجارستان مقابل دوربين برده و درحالي‌كه طبق برنامه‌ زماني اين پروژه مي‌بايست در ماه نوامبر در بوسني به پايان برسد، روز گذشته مجوز ساخت قسمت‌هايي از اين فيلم در بوسني داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاري فرانسه، «اريك ساركيچ»، از تهيه‌كنندگان اين فيلم اعلام كرد، نگراني‌هاي مقامات بوسني در را بطه با متن فيلم‌نامه و داستان فيلم رفع شده و فيلم‌برداري اين فيلم را به‌زودي آغاز خواهيم كرد.

اين فيلم داستان آشنايي يك مرد صرب و يك زن بوسنيايي پيش از آغاز جنگ بوسني است كه به گفته‌ آنجلينا جولي رنگ و بوي سياسي ندارد.

"انجمن قربانيان زن جنگ بوسني" هفته گذشته مخالفت خود را با ساخت فيلم آنجلينا جولي در اين كشور اعلام كرد و ضمن درخواست از مقامات دولتي براي مخالفت با فيلم‌برداري اين پروژه در بوسني مدعي شد، فيلم‌نامه‌ اين فيلم واقعيات جنگ و آنچه بر سر زنان در اردوگاه‌هاي جنگي آمده را تحريف كرده است.

وزير فرهنگ بوسني نيز پس از آن مجوز ساخت فيلم آنجلينا جولي در اين كشور را باطل كرد و فيلم‌برداري آن را در اين كشور مغاير با قانون دانست.

«زانا مارجانوويچ» كه با نقش‌آفريني در فيلم «برف» محصول مشترك ايران و بوسني به شهرت رسيد، ازسوي آنجلينا جولي براي بازي در نقش اول اين فيلم انتخاب شده است.

جولي علاوه بر نگارش فيلم‌نامه و كارگرداني، در اين فيلم رمانتيك كه سال‌هاي 95 ـ 1992 ميلادي را به‌تصوير خواهد كشيد نقش‌آفريني هم خواهد كرد.

آنجلينا جولي از سال 2001 از سوي کميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفير حسن نيت تعيين شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعاليت در زمينه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016