دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كنسرت سیمین غانم و شجریان در وحدت، فارس

سیمین غانم برای بانوان از پنجم آبان ماه به مدت دو روز در تالار وحدت كنسرت می‌دهد.

به گزارش فارس،‌ در این كنسرت كه 5 تا 7 آبان در تالار وحدت برگزار می‌شود، سیمین غانم به همراه گروه خود به اجرا می‌پردازد.

در این كنسرت غانم قطعاتی همچون گل گلدون، مرد من، آسمان آبی، قلك چشات،پرنده و ... را اجرا خواهد كرد. كنسرت غانم ویژه بانوان توسط بنیاد خیریه فیروزنیا 5 تا 7 آبان ساعت 15 در تالار وحدت برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به‌دنبال استقبال از كنسرت گروه همنوازان حصار به خوانندگی همایون شجریان در فروردین ماه، این گروه همان برنامه را از 12 تا 14 آبان ماه در تالار وحدت به صحنه می‌برد.

گروه موسیقی حصار به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی همایون شجریان 12 تا 14 آبان ماه سال جاری ساعت 21 در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

گروه همنوازان حصار به سرپرستی علی قمصری و خواندگی همایون شجریان كه روزهای 30 و 31 فردوین ماه در برج میلاد و روزهای سوم و چهار اردیبهشت ماه در تالار اندیشه به صحنه رفته بود، هم اكنون قصد دارد همان برنامه را به مدت سه شب در تالار وحدت به صحنه ببرد.

این كنسرت كه به دلیل ترافیك برنامه‌های سالن‌ها و مصادف شدن آن با اجرای پروژه موسیقی سیمرغ به آهنگسازی حمید متبسم در همان روزها نتواست در سالن های دیگر تمدید شود، در شهرستان‌های مختلف نیز برنامه ی خود را تكرار می‌كند.

قطعات بخش اول این كنسرت، مقدمه دشتی به همراه آوازهای «بی‌دل و بی‌زبان» و «صنما»، چهار مضراب، تصنیف «خاكدان عشق»، مقدمه نوا، ساز و آواز «نقش خیال»، تصنیف «توبه‌شكن»، ضربی نهفت به همراه آواز نهفت و تصنیف «شهر به شهر» از آلبوم «نقش خیال» هستند.

قطعات بخش دوم نیز شامل مقدمه چهارگاه به همراه آواز «برون از دیده‌ها»، تصنیف «در عاشقی»، تكنوازی تار، تصنیف «آب، نان، آواز»، ساز و آواز شوشتری، تصنیف «به‌جان تو»، ساز و آواز «گناه عشق» و تصنیف «هوای گریه» از آلبوم «آب، نان، آواز» است.

گروه همنوازان حصار با تركیب علی قمصری به عنوان آهنگساز و نوازنده تار، سهراب پورناظری نوازنده كمانچه، مصباح قمصری نوازنده كمانچه باس، نگار خاركن نوازنده كمانچه آلتو، علی اصغرعربشاهی تار،نوشین پاسدار نوازنده عود، حسین رضایی نیا نوازنده دف، همایون نصیری نوازنده دمام و سازهای كوبه‌ای و آیین مشكاتیان نوازنده تنبك و كوزه در این كنسرت سه روزه صدای همایون شجریان را همراهی می كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016