جمعه 14 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهرام ناظری در کنگره بین المللی شمس تبریزی برنامه اجرا می کند، مهر

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از اجرای کنسرت موسیقی شهرام ناظری در کنگره بین المللی شمس تبریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، رضا محبوبی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی افزود: اجرای سخنرانی‌های کنگره علمی، برگزاری کنسرت موسیقی شهرام ناظری، اجرای مراسم ستنی مثنوی‌خوانی در محل هتل ثمین خوی، اهدای نشان بارگاه مولانا توسط بیست و سومین نواده مولانا به استاد شهرام ناظری از جمله برنامه‌ های این کنگره بین المللی است.

وی با بیان اینکه در کنگره شمس 60 میهمان خارجی از کشورهای مختلف حضور می یابند، بیان داشت: در این راستا آماده سازی محیط شهر و خیابان‌ها از بدو ورود به فرودگاه تا هتل برای این مهمانان ضروری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حضور سفرای عضو اکو در کنگره بین المللی شمس تبریزی

مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از حضور سفرای فرهنگی سازمان اکو نیز در این کنگره خبر داد و اظهار داشت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان باید ابتکارات خود را در این زمینه به کار گیرند.

محبوبی افتتاح نمایشگاههای خط و نقاشی در خوی، رونمایی از تندیس مشاهیر استان در پارک ائللرباغی ارومیه، اجرای شب شعر در دانشگاه ارومیه، کنگره علمی، تاثیر آیات و روایات در شکل‌گیری افکار و شخصیت شمس را از برنامه‌های هفته آینده که به عنوان آخرین هفته از ماه فرهنگی نامگذاری شده است، عنوان کرد.

وی با تاکید بر تبلیغ محیط درون سازمانی، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی فضای تبلیغی را باید تا پایین ‌ترین سطح اجرا کند که به صدا درآمدن زنگ شمس، ارائه موضوع انشا و برگزاری اردوهای مزارشمس می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

این مقام مسئول گفت: لازم است تا تمام مهمانسراها و خودروهای تشریفاتی ادارات استانی نیز آماده استقبال از مسافران خارج از استان و خارج از کشور باشند تا در صورت ایجاد مشکل احتمالی بتوان آنها را در این مهمانسرا‌ها سکونت داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016