یکشنبه 16 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گفت‌وگوي ايسنا با عزت‌الله انتظامي پس از 31 سال بازي در«هزاردستان»

عزت‌الله انتظامي در سريال «هزاردستان» نقش «خان‌ مظفر» را ايفا كرده است؛ آدمي ظاهرالصلاح كه در پشت ‏پرده‌ي تمام اتفاقات سياسي ـ اجتماعي روز نقش دارد.

اين بازيگر پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون پس از 31 سال بازي در «هزاردستان» در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شركت كرد و درباره‌ي ‏پخش مجدد سريال مرحوم علي حاتمي گفت: «هزاردستان» با سريال‌هايي كه در حال حاضر ساخته مي‌شوند، قابل مقايسه نيست؛ در صورتي كه امكانات فيلمسازي در زمان حاضر خيلي بيشتر از زمان ساخت «هزاردستان» است.

انتظامي در اين گفت‌وگو يادآور شد: «هزاردستان» سريال با اهميتي است كه زمان و كار زيادي صرف توليدش شده است. بهترين بازيگران آن زمان در «هزاردستان» بازي مي‌كردند؛ كارگردان بر كارش مسلط بود، فيلمبردار خوبي داشت و ديالوگ‌هاي زيبايي براي آن نوشته شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي تاكيد كرد: «هزاردستان» حساب شده ساخته شده بود و سال‌ها روي آن كار شد.

عزت‌الله انتظامي به ايسنا گفت: قبل از «هزاردستان»، سريال‌هايي مثل «مرادبرقي» ساخته شده بود ولي «مراد برقي» يك سريال كمدي بود و جايگاه خاص خودش را داشت. «هزاردستان» اولين سريال تاريخي است كه تحولاتي را كه در يك زمان خاص رخ داده، منعكس مي‌كند و به همين جهت اهميت زيادي دارد.

او افزود: «هزاردستان» در زماني كه پخش مي‌شد سريال پربيننده‌اي بود؛ پخش اين سريال باعث خلوت شدن خيابان‌ها مي‌شد و حالا پس از مدتي دوباره پخش مي‌شود.

انتظامي در پاسخ به اين پرسش كه آيا پايان «هزاردستان» در زمان پخش اوليه (22 سال قبل) تغيير كرد؟ گفت: پايان اين سريال بعد از تحولاتي كه به وجود آمد، تغيير كرد؛ قرار بود «هزاردستان» به صورت ديگري تمام شود.

اين بازيگر سينما و تلويزيون در پايان تاكيد كرد: با توجه به امكاناتي كه در آن زمان وجود داشته كار علي حاتمي فوق‌العاده بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016