چهارشنبه 17 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجله اينترنتي موسيقي ايرانيان منتشر شد، ایلنا

نهمین شماره مجله موسیقی ایرانیان پانزدهم آذرماه به صورت رایگان و اینترنتی با مطالب کاملا اختصاصی منتشر شد، علاقمندان می توانند مصاحبه با هنرمندان سبک های مختلف موسیقی را در این شماره مطالعه کنند.

مجله موسیقی ایرانیان در این شماره از خوانندگان پاپ با محسن یگانه و از اهالی موسیقی کلاسیک ایرانی با هنرمندانی چون پری ملکی، محمد معتمدی، سیامک سپهری(سرپرست گروه رستاک) و پرواز همای مصاحبه کرده است. دیگر گفتگوی پراهمیت این شماره مصاحبه با دکتر صادق طباطبائی یکی از نزدیکان امام خمینی و امام موسی صدر در رابطه‌ی فقه و موسیقی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از مقالات اختصاصی این شماره می توان به نوشته‌هایی چون «بررسی تاثیر پخش سوپر مارکتی بر اوضاع موسیقی کشور»، «نوشته ای برای علت موفقیت آلبوم «همه اقوام من» گروه رستاک»، «نوشته ای از مارسل پروست نویسنده ی فرانسوی در ستایش موسیقی زشت»، «آیا نسل جدید موسیقی پاپ ایران زنده خواهد ماند؟»، «حلال یا حرام بودن آواز بانوان»، «نوشته ای در باب قانون کپی رایت» و نوشته‌ ای برای موضوعاتی چون «تاثیر فقدان استاد در موسیقی پاپ نسل امروز» و «سرگرمی یا جدی بودن موسیقی پاپ» اشاره کرد.

گزارش های اختصاصی مختصر تصویری و متنی از کنسرت های اخیر هنرمندان موسیقی کلاسیک چون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، شهداد روحانی (اجرای ارکستر سمفونیک تهران)، حمیدرضا متبسم، کیهان کلهر، جلال ذوالفنون، حسام الدین سراج، سامان احتشامی، همایون شجریان، سالار عقیلی، علی قمصری، محسن شریفیان و همچنین گزارش مختصر از کنسرت‌های اخیر هنرمندان موسیقی پاپ ایران چون احسان خواجه امیری، محسن یگانه، رضا صادقی، حمید حامی، بنیامین بهادری،‌ حمید عسکری، علی لهراسبی، فریدون آسرایی، فرزاد فرزین و گروه آریان از مطالب دیگر این شماره به حساب می‌آید.

حجم این شماره دو و نیم برابر شماره های پیشین این مجله الکترونیکی است و علاوه بر مصاحبه هایی که ذکر شد مقاله ها و پرونده های مفصلی در رابطه با موضوعات مختلف موسیقی را در خود داراست. از پرونده‌ی مهم این شماره می توان به «پرونده مفصل کنسرت ها در ایران» و «پرونده‌ای مفصل در باب رابطه‌ی فقه و موسیقی» اشاره کرد که مطلب دوم حاوی نوشته‌ای به قلم دکتر صادق طباطبائی در رابطه‌ با شناخت اسلام، فقه و رابطه اش با موسیقی است. از دیگر مطالب این شماره می توان به معرفی همه‌ی آلبوم‌های موسیقی کشور (در سبک‌های گوناگون) که از 1 خرداد تا 10 آبان منتشر شده اند و تعدادشان به حدود 80 آلبوم می‌رسد اشاره کرد.

این شماره برخلاف شماره‌های قبلی رایگان نیست و دارای قیمتی غیرمادی است، برای پی بردن به قیمت این شماره و دانلود مجله به این آدرس http://musiceiranian.ir مراجعه کنید.

قابل ذکر است که مجله موسیقی ایرانیان از سایت موسیقی ایرانیان بطور کامل جدا گشته و دارای یک وبسایت جداگانه ای شده است، برای دیدن سایت جدید مجله موسیقی ایرانیان می توانید اینجا را کلیک کنید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016