سه شنبه 7 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با روايت‌هايی از احمدرضا احمدی، خاطره پروانه و... چهار فيلم از ناصر صفاريان در بازار ويديويی عرضه شد، ايسنا

فيلم‌های مستند ناصر صفاريان درباره‌ی «احمدرضا احمدی»، «خاطره پروانه» و مستندی «درباره ادبيات داستانی ايران» بصورت دی‌وی دی در کتابفروشی‌ها عرضه شد.

به گزارش خبرنگار بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مستند «آواز آفتاب» درباره «ادبيات داستانی ايران:يک نگاه» با حضور محمود دولت‌آبادی، علی‌اشرف درويشيان،جوادمجابی آماده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در مستند «خاطره در قاب» نيز با گفت‌وگوی تصويری با زنده‌ياد خاطره پروانه به زندگی و آثار اين هنرمند عرصه موسيقی پرداخته می‌شود.

بنا بر اين گزارش، سومين مستندی که به کارگردانی ناصر صفاريان بصورت دی‌وی دی منتشر شده است، مستند «بانو مرا درياب» درباره‌ی احمدرضا احمدی شاعر است که در آن آيدين آغداشلو، احمدپوری،محمدعلی سپانلو، شمس لنگرودی،عمران صلاحی، محمد صنعتی، رشيد کاکاوند، حسن کيائيان و.... حضور دارند.

به گزارش ايسنا، علاوه بر اين سه فيلم، مستند «امپراتور و ما» يک نگاه به آکيرا کوروساوا کارگردان مطرح ژاپنی که به تهيه‌کنندگی ناصرصفاريان ساخته شده، بصورت دی‌وی دی عرضه شده است.

اين مستند با کارگردانی و تدوين اميد نجوان ساخته شده است و در آن ترويا نوگامی،دايساکو کيمورا،ساتارو ايسه‌کی همکاران کوروساوا و محمود کلاری، شادمهر راستين حضور دارند.

به گزارش ايسنا، طبق روال هميشگی ناصرصفاريان پخش اين آثار را خودش برعهده داشته است و عرضه‌ی آنها در کتابفروشی‌هاست.

گفته می‌شود:بزودی سه فيلم ديگر از ناصر صفاريان درباره سه چهره فرهنگی وارد بازار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016