چهارشنبه 22 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزييات گروگانگيری چهار دانش‌آموز در شيراز، ايلنا

جانشين فرمانده انتظامی استان فارس در نشست خبری درباره آدم‌ربايی که در ۱۴ دی‌ماه امسال در خيابان ساحلی شيراز در ساعت ۷:۴۰ دقيقه صبح اتفاق افتاده است گفت: اين آدم‌ربايی از طريق ۱۱۰ به پليس گزارش داده شد و ماموران مبارزه با گروگان‌گيری پليس آگاهی از همان لحظات نسبت به شناسايی افراد اقدام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سردار سيروس سجاديان با اشاره به اينکه گروگان بعد از ۶ ساعت در نقطه‌ای از شهر رها شده بود، گفت: داستان از اين قرار بود که اين دختر دانش‌آموز پس از اينکه وارد سرويس می‌شود و سرويس مدرسه به سمت مدرسه حرکت می‌کند يکی از آدم‌رباها خود را به ماشين می‌زند و يک تصادف را صحنه‌سازی می‌کند و اين سبب می‌شود که راننده از ماشين پياده شود.

او افزود: در اين فاصله هم‌دست او سوار ماشين شده و از محل فرار می‌کند و در فاصله اندکی از آن مسير ۳ دانش‌آموز ديگری را که در سرويس بوده‌اند پياده می‌کنند و فرد مورد نظر خود را با خود می‌برند.

او ادامه‌داد: گروکان‌گيران در نقطه‌ای ديگر هم‌دست خود را با ماشين نگه‌داشته بودند و سرويس را در آن مکان رها کرده‌و با گروگان از آن مکان می‌روند.

او با اشاره به اينکه آدم‌ربايان ۲ مرد و يک زن بوده‌اند گفت: آنها قصد داشتند به اهدافی برسند که پليس با عمليات و تحقيقات بر محل هدف آنها از رسيدن آنها به هدف جلوگيری کرد و اين سبب شد گروگان‌گيران ۶ ساعت بعد از گروگان‌گيری، گروگان را در نقطه‌ای از شهر شيراز رها کنند و متواری شوند.

او در پايان با اشاره به اينکه سرنخ‌هايی وجود دارد که پليس مشغول مطالعه‌‌ آن است تاکيد کرد: فرد گروگان رها شده و اطلاعات بيشتر را پس از اتمام پرونده در اختيار خبرنگاران قرار می‌دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016