پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گلشیفته فراهانی به سینمای ایران بازمی‌گردد، کافه سینما

داریوش مهرجویی برای ساخت یک پروژه سینمایی دست به کار شده و قرار است از گلشیفته فراهانی در این فیلم استفاده کند.

به گزارش کافه سینما، سرگذشت پر رمز و راز مولانا و شمس از نگاه یک دختر نوجوان. فیلمی که نوشتن و ترجمه فیلمنامه اش به پایان رسیده و در حال گذراندن یک پیش تولید طولانی برای آغاز فیلمبرداری در سال ۲۰۱۲ است.

بنابر این گزارش جدیدترین اخبار از این پروژه از این قرار است که با توجه به مشکلات ساخت فیلم در ترکیه احتمالا لوکیشن این فیلم از قونیه به بمبئی در هند منتقل خواهد شد. امکانات مناسب و حمایت ها جهت فیلمسازی در هند از دلایل این تصمیم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهرجویی برای عوامل تولید این فیلم در فکر یک تیم به اصطلاح بین المللی است. تا این لحظه از داریوش خنجی فیلمبردار شناخته شده جهانی به عنوان فیلمبردار این فیلم نامبرده می شود.

همچنین گلشیفته فراهانی در سومین همکاری اش با داریوش مهرجویی برای بازی در این فیلم قرار داد بسته. اما شگفتی بزرگ این فیلم تلاش برای قرار داد با یک بازیگر بین المللی برای نقش شمس است. جرمی آیرونز گزینه نخست مهرجویی برای بازی در این نقش است.

سازندگان فیلم تبلیغات آن را قبل از تولید آغاز کرده اند.

داریوش مهرجویی کارگردان کیمیای رومی در جدیدترین مصاحبه اش درباره این فیلم گفته است: نقاط جذابیت این فیلم برای من به عنوان یک نویسنده و کارگردان چیست؟ رویارویی با عشق در ابعاد مختلف. پنج یا شش لایه از عشق در این فیلم معرفی، آنالیز و نشان داده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016