یکشنبه 12 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده مرزباني ناجا: افزايش صددرصدي كشفيات مشروبات الكلي در مرزها، ایسنا

فرمانده مرزباني ناجا از افزايش صددرصدي كشفيات مشروبات الكلي در مرزها خبرداد و گفت: براي اولين بار در مرزهاي كشور افزايش كشفيات را داشتيم.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار حسين ذوالفقاري در بازديد از نوار مرزي در خوي با بيان اينكه در سال گذشته 30 درصد كاهش موادمخدر در داخل مرزها بود اظهاركرد: كشفيات مشروبات الكلي در داخل مرزها صد در صد افزايش پيدا كرده است.

ذوالفقاري ادامه داد: رويكردمان در مرزها با سرمايه‌گذاري كمتر و كاهش هزينه‌ها براي كنترل بيشتر بر اوضاع مرزهاي كشور است.

وي افزود: جرايمي كه منشاشان بيرون از كشور است را كنترل مي‌كنيم تا به امنيت داخل كشور كمك شود و اين مهم در حال اتفاق افتادن است.

ذوالفقاري تصريح كرد: براي اولين بار درسال 89 با تخصيص صددرصدي، اعتبارات به 76 ميليارد تومان رسيده بود.

فرمانده مرزباني ناجا از تخصيص اعتبارات مرزي كشور در سال جاري به 73 ميليارد تومان خبر داد و گفت: كشور ايران 9هزاركيلومتر با كشورهاي همسايه داراي مرز است و انتظار مي‌رود اوضاع مرزها در سال‌هاي آينده كاملا تغيير پيدا كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي بازديد از آخرين اوضاع يگان مرزي، رسيدگي به مسائل و مشكلات، سنجش آخرين وضعيت و شرايط منطقه از نظر امنيتي و توان رزمي يگان و بررسي آخرين وضعيت بازارچه‌هاي مرزي و مسائل مابين كشورمان با كشور همسايه را از عمده اهداف سفر خود به شهرستان خوي اعلام كرد و گفت: در جلسه توجيهي مسائل عمده استان آذربايجان‌غربي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

ذوالفقاري با بيان اينكه هر اقدامي كه بخواهيم در مناطق مرزي كشور انجام بدهيم بايد شرايط مردم آن منطقه را لحاظ كنيم، تصريح‌كرد: بايد مساله معيشت و زندگي مردم مرزنشين را در نظر بگيريم و در آن صورت مي‌توانيم بگوييم مرزنشينان بهترين مرزبانان كشور هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016