شنبه 8 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتي – انتظامي وزير كشور در گفت‌وگو با ايسنا: نسبت به بحث امنيت در كشور سياه‌نمايي نشود

معاون امنيتي – انتظامي وزير كشور گفت: برخي در خصوص بحث امنيت در جامعه سياه‌نمايي مي‌كنند.

علي عبداللهي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص وضعيت امنيت كشور و خاصه شهر تهران اظهار كرد: ما در بحث امنيت اجتماعي و عمومي شاخص‌هايي داريم و آمار و شاخص‌ها را ماهيانه و دو هفته يك بار رصد مي‌كنيم و هم‌اكنون شاهد اين موضوع هستيم كه آمار مربوط به جرايم خطرناك مثل تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه و مواردي از اين دست كاهش داشته است.

وي با ابراز تاسف از وجود برخي سياه‌نمايي‌ها نسبت به بحث امنيت در كشور گفت:‌ برخي، مسايلي كه شش ماه قبل اتفاق افتاد را به يك باره پررنگ و نبش‌تر و تيتر اول روزنامه‌ها مي‌كنند، در حالي كه همان شش ماه پيش مي‌توانستند چنين كاري كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون امنيتي – انتظامي وزير كشور با بيان اين‌كه اتفاقات اخير رخ داده هيچ ارتباطي با يكديگر نداشته است، افزود: وقتي دو نفر دوست يا زن و شوهري با هم دعوا مي‌كنند و يكي ،ديگري را مي‌كشد، در اين مواقع كه پليس حضور ندارد. مهم اين است كه در تمامي اين موارد پليس ظرف كمتر از 48 ساعت مجرمين را بازداشت كرده و وظيفه‌ي خود را انجام داده و اشراف اطلاعاتي نسبت به موضوع داشته است.

وي همچنين در خصوص سرانجام طرح حريم امنيتي مرز با بيان اين‌كه اين طرح در بحث مرزهاي شرق كامل شده است و در بحث مرزهاي غربي نيز در حال آماده كردن دستورالعمل اجرايي آن هستيم، گفت: ظرف يك ماه آينده اين طرح به طور كامل اجرا خواهد شد.

عبداللهي همچنين اظهار كرد: طرح جامع امنيت پايدار نيز ظرف دو ماه آينده تكميل خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016