پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهریاری در گفتگو با مهر: من و احمدزاده کامل‌کننده یکدیگر در اجرا هستیم، مهر

مجری برنامه "جشن رمضان" تاکید کرد او و کاظم احمدزاده کامل‌کننده یکدیگر در اجرا هستند و او به این همکاری افتخار می‌کند.

محمود شهریاری، مجری برنامه "جشن رمضان" در پاسخ به این سئوال که حضور کاظم‌ احمدزاده تا چه حد در اجرای او موثر است؟ به خبرنگار مهر گفت: او کمک زیادی می‌کند و نقش موثری دارد. یک متخصص علوم رفتارشناسی به من گفت کافی است به نام‌ها و فامیلی افراد مختلف دقت کنید تا متوجه شوید نام هر کس همین طوری انتخاب نشده است. در واقع انتخاب نام‌ها تصادفی نیست و هر کدام رسالتی به دنبالش است.

وی در ادامه افزود: کاظم احمدزاده یعنی کسی که کظم غیض می‌کند. باید بگویم او مجری توانمندی است. خیلی صبور است و بردبارانه برخورد می‌کند. در مجموع احمدزاده همکار خوبی برایم است و افتخار می‌کنم با او کار می‌کنم. من و احمدزاده کامل‌کننده یکدیگر در اجرا هستیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این مجری خاطرنشان کرد: یک روز داود رشیدی به من و احمدزاده گفت: کاری که شما می‌کنید سابقه طولانی در سینما و تئاتر دارد. مثل چاق و لاغر، جدی و شوخ . این تضادها شخصیت‌هایتان را دوست داشتنی کرده است.

شهریاری ویژگی برنامه "جشن رمضان" را قرار شبانه‌‌ای دانست که هر شب با مردم گذاشته می‌شود و گفت: سعی کردیم امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشیم.

وی درباره اینکه بازتاب مردم و مسئولان بعد از گذاشتن قرارهای شبانه چگونه بود؟ توضیح داد: اگر بقیه مدیران کشور هم هماهنگی می‌کردند بازتاب بهتری داشت. ما الان در حد بضاعت یک برنامه این کار را انجام می‌دهیم.

این مجری ادامه داد: یادم می‌آید در سال‌های پیش برنامه "سلام صبح بخیر" را همراه جواد آتش افروز اجرا می‌کردم. یک روز در آبان ماه بود که همه با هم قرار گذاشتیم‌ مردم ماشین‌هایشان را بیرون نیاورند. این مسئله گرچه در یک برنامه رادیویی اعلام شد، اما همه روزنامه‌ها تیتر کردند، شبکه‌های تلویزیون اعلام کردند. چندین بار در خبر مطرح شد. همچنین مسئولان و وزرا استقبال نشان دادند.

شهریاری در پایان افزود: حتی در آن روز وزارتخانه همه سرویس‌هایشان را به کمک اتوبوس‌های واحد فرستادند تا مردم مشکلی نداشته باشند. در آن روز واقعاً هوا تمیز شده بود، چون یک کار مشترک انجام شده بود. اگر برای قرارهای شبانه برنامه "جشن رمضان" هم مسئولان همکاری می‌کردند، روزنامه‌ها تیتر می‌کردند و بیلبوردها به کمک می‌آمدند تاثیر زیادی داشت. البته در حال حاضر هم در حد بضاعت برنامه خوب بود. امیدوارم مردم از دیدن برنامه "جشن رمضان" لذت ببرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016