شنبه 5 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير بهداشت: گسترش طرح پزشك خانواده مهمترين برنامه بهداشتي دولت است، ایرنا

معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: گسترش 'طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع' مهمترين برنامه بهداشتي در دولت دهم است.

'عليرضا مصداقي نيا' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا به مناسبت هفته دولت افزود: طرح پزشك خانواده طي يك سال اخير به شهرهاي داراي جمعيت كمتر از 50 هزار نفر در سه استان خوزستان، سيستان و بلوچستان و چهار محال و بختياري گسترش يافت.

معاون وزير بهداشت اظهار داشت: آماده سازي شرايط براي ورود اين طرح به شهرهاي داراي جمعيت كمتر از يكصد هزار نفر نيز از مهمترين برنامه هاي يك سال اخير بوده است.

به گفته معاون وزير بهداشت، طي اين مدت، مذاكرات بسياري براي اجراي طرح پزشك خانواده در شهرهاي با جمعيت كمتر از يكصد هزار نفر انجام شده و نتايج اجراي اين طرح در سه استان ياد شده نيز بررسي شده است.

مصداقي نيا خاطرنشان كرد: همچنين مذاكرات گسترده اي با بيمه ها و وزارت رفاه سابق براي عملياتي شدن طرح پزشك خانواده در شهرهاي با جمعيت كمتر از يكصد هزار نفر انجام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي تاكيد كرد: طبق برنامه پنجم توسعه، تمام شهرهاي كشور بايد زير پوشش طرح پزشك خانواده قرار گيرند.
معاون وزير بهداشت يادآور شد: امسال 14 و نيم ميليون نفر از جمعيت كشور زير پوشش طرح پزشك خانواده قرار مي گيرند.

طرح پزشك خانواده اكنون به طور آزمايشي در 17 شهر سه استان خوزستان، سيستان و بلوچستان و چهارمحال و بختياري اجرا مي شود و بيش از 500 هزار نفر را در اين استان ها پوشش مي دهد.

طرح پزشك خانواده، طرحي است كه در آن افراد زير پوشش يك بيمه واحد و نيز زير پوشش خدمات پزشكي يك گروه درماني مشخص قرار مي گيرند و وضعيت سلامتي و بيماري آنان براساس پرونده سلامت، به طور مستمر پيگيري مي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016