شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاخام يهودي: با اعمال زور جلوي فيلم جديد گيبسون مي‌ايستيم، فارس

یک خاخام یهودی در ادامه مخالفت یهودیان با فیلم جدید مل گیبسون گفت: باید جلوی «گیبسون» را گرفت و از ساخت این فیلم ولو با اعمال خشونت جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آن که «مل گیبسون» با کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» وارد مذاکره شد تا داستان زندگی «یهودا مکابیوس»، رهبر نهضت مکابیان و یکی از اسطوره‌های قوم یهود را تبدیل به فیلم سینمایی کند مخالفت‌های گوناگونی از سوی یهودیان با او صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه السینما، در مهمترین مخالفت با این امر خاخام «رافی ماروین» رئیس یکی از مراکز مهم دینی یهودیان گفت: هرگز از گیبسون فیلمی درباره یکی از قهرمانانمان را نمی‌پذیریم چراکه او پیش از این بارها به یهودیان توهین کرده و دشمن یهودیان بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزوده است: باید جلوی «گیبسون» را گرفت و از ساخت این فیلم ولو با اعمال خشونت جلوگیری کرد.

فیلم جدید گیبسون قرار است جنگ «یهودا مکابیوس» با یونانیان در قرن دوم میلادی را به تصویر بکشد اما این امر با مخالفت انجمن‌های یهودی داخل آمریکا نیز واقع شده است.

بنابر این گزارش مخالفت یهودیان با گیبسون به فیلم «مصائب مسیح» برمی‌گردد که او در فیلمش یهودیان را مسئول به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح(ع) معرفی کرد اما بعد از آن وی عذرخواهی کرد و حتی گفته شده است که تلاش وی برای ساخت این فیلم در جهت عذرخواهی از یهودیان صورت می‌گیرد.

در همین حال کمپانی «برادران وارنر» عنوان کرده است که فیلم در حال کتابت سناریوی اولیه است و هیچ بازیگری برای آن انتخاب نشده و وقتی نیز برای آغاز فیلمبرداری آن تعیین نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016