شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
15 دی» زمین لرزه شیراز را لرزاند، مهر
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

براي ساعتي كودك 6 ساله‌ به‌صورت نمادين فرماندار شهرستان شيراز شد، ایسنا

به مناسبت روز جهاني كودك، يك كودك 6 ساله‌ به‌صورت نمادين براي ساعتي فرماندار شهرستان شيراز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه فارس، سرپرست فرماندار شيراز در حاشيه اين برنامه نمادين به خبرنگاران گفت: كودكان سرمايه‌ اجتماعي و فرداي جامعه اسلامي هستند و مي‌طلبد تمامي متوليان تعليم و تربيت و همچنين خانواده‌هاي شريف با يك برنامه‌ريزي اصولي زمينه بروز و ظهور استعدادهاي نهفته آينده‌سازان كشور را فراهم كنند.

محمد بذرافشان افزود: با تربيت صحيح و همراه با آميزه‌هاي اسلامي، جامعه بيش از گذشته‌ مي‌تواند از توانمندي‌هاي اين سرمايه‌هاي الهي بهره‌مند شود.

سرپرست فرمانداري شيراز با نگاهي به شيوه تربيت كودكان در جوامع غربي، خاطر نشان كرد: امروزه وقتي به اباهه‌گري در جوامع غرب نگاه مي‌كنيم، ريشه ناهنجاري‌ها را در فقدان تعليم و تربيت صحيح و منطقي و نبود همنوايي با آموزه‌هاي الهي مي‌بينم.

بذرافشان در پايان تصريح كرد: نياز است امروز تمامي افراد و دستگاه‌هاي متولي و تأثيرگذار بر خانواده‌ها در راستاي تحقق و ايجاد خانواده‌هاي متعالي با مد نظر دادن تربيت صحيح كودكان و نوجوانان عزيز، زمينه تحقق جامعه هنجارمند را فراهم كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس اين گزارش، در پايان اين مراسم محمدباقر صفوت، رئيس اداره بهزيستي شهرستان شيراز، گزارشي از عملکرد دستگاه اجرايي حوزه مديريت خود و ويژه برنامه‌هاي روز جهاني کودک در شهرستان شيراز به دکتر محمد بذرافشان، سرپرست فرمانداري شهرستان شيراز ارائه کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016