شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واگن‌های جدید ویژه بانوان در مترو تا یک ماه به صورت آزمایشی فعال است، فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو گفت: واگن‌های جدید ویژه بانوان در مترو به مدت یک ماه به صورت آزمایشی فعال است و در صورت استقبال خانم‌ها به شکل دیگری از ورود آقایان به این واگن‌ها جلوگیری می کنیم.

علی محمد قلی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره حضور آقایان در واگن جدید ویژه بانوان و گله بسیاری از بانوان در این باره، گفت: این طرح یک ماهه و به صورت‌ آزمایشی در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: بر اساس آمار و نظرسنجی‌های صورت گرفته یک واگن را به صورت آزمایشی در اختیار بانوان قرار داده‌ایم و باید دید این واگن توسط خانم‌ها پر می‌شود یا خیر.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تصریح کرد: در صورتی که جمعیت خانم‌ها در این واگن‌های جدید قابل تردد نباشد آن را به حالت قبل باز می‌گردانیم.

وی تأکید کرد: هر 10 دقیقه یک بار اختصاص واگن جدید ویژه بانوان در ایستگاه‌ها از طریق بلندگو اطلاع‌رسانی می‌شود ضمن اینکه مأموران حاضر در سالن ایستگاه‌ها نیز آقایان را به سمت استفاده از سایر واگن‌ها هدایت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلی‌ها افزود: قرار نیست اقدام سلبی در این زمینه صورت گیرد و به زور از سوار شدن آقایان به واگن بانوان جلوگیری شود؛ تا یک ماه این موضوع به صورت‌های عنوان شده اطلاع‌رسانی می‌شود و بعد از یک ماه در صورت استقبال بانوان به شکل دیگری از ورود آقایان جلوگیری می‌کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016