شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توجه به رسانه هاي مجازي در قانون بازنگري شده مطبوعات، ایرنا

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در قانون اصلاح شده مطبوعات كه در حال تصويب در كميسيون هاي تخصصي دولت است به خبرگزاري ها و رسانه هاي مجازي نيز توجه شده است.

به گزارش ايرنا، ' محمد جعفر محمدزاده ' در جريان ديدار از پنجمين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال افزود:قانون مطبوعات هرچند وقت يك بار نياز به اصلاح دارد و در حال حاضر نيز قانون مطبوعات نيازمند بازنگري است.

به گفته وي،اصلاحات لازم بر روي اين قانون انجام شده كه در 2 كميسيون لوايح و فرهنگي دولت در حال بررسي است.

وي اظهار داشت:در قانون اصلاح شده مطبوعات قوانيني براي رسانه هاي مجازي و خبرگزاري ها گنجانده و آن را پس از امضاي وزير ارشاد براي دولت فرستاده ايم و در حال حاضر اين قانون در كميسيون هاي دولت در حال بررسي است.

معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد در ادامه با اشاره به برپايي پنجمين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال گفت :اين نمايشگاه رشد بسيار خوبي از نظر كمي و كيفي در مقايسه با سال هاي گذشته داشته و استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از اين نمايشگاه بيانگر اين موضوع است.

وي به بخش بين المللي اين نمايشگاه اشاره كرد و افزود:نوآوري هاي خوبي در حوزه فضاي مجازي انجام شده است و مخاطبان با حضور در اين نمايشگاه مي توانند با دستاوردهاي آن سوي مرزها نيز آشنا شوند.

**رئيس سازمان تبليغات: مهندسي توليدات ديجيتال يك ضرورت ملي است

به گزارش ايرنا ،حجت الاسلام خاموشي رييس سازمان تبليغات اسلامي نيز در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه با بيان اينكه مهندسي توليدات ديجيتال يك ضرورت ملي است گفت:توليدات بومي نيز بايد در سطحي باشد كه مخاطبان را جذب كند .

وي استقبال مردم از نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال را پشتوانه توليدات بومي عنوان كرد و گفت: تأمين اين نياز به هدايت و حمايت جدي نيازمند است و اين مهم نقش تعيين كننده اي در مديريت رسانه هاي نوين دارد.

خاموشي به روز كردن ابزار و توليدات ديجيتالي ملي را در نسل هاي جديد آن از مهمترين دستاورهاي سازمان تبليغات برشمرد و اعلام كرد: براي دستيابي به اين مهم تلاش بسياري انجام شده به نحوي كه با يكي از توليد كنندگان بين المللي در حوزه تلفن همراه قرار داد همكاري هاي مشترك منعقد كرده ايم تا در حوزه توسعه و به روز بودن از پتانسيل هاي جهاني بي بهره نمانيم.

وي افزود: نرم افزار قصه هاي خوب براي بچه هاي خوب از جمله اقدامات ترويجي سازمان تبليغات اسلامي بود كه در قرارداد با يكي از توليدكنندگان بين المللي گوشي تلفن همراه براي نصب در محصولات اين شركت به تفاهم رسيديم.

رييس سازمان تبليغات اسلامي درتشريح ديگر دستاورهاي سازمان متبوعش به توليد نرم افزار هاي قرآني و كاربردي بودن اين نرم افزار ها اشاره كرد و گفت: داشتن بار محتوايي و بعد تعليمي و تربيتي توليدات تبيان توانسته نيازهاي جامعه را برآورده سازد و اين توليد بايد با توجه به نياز جامعه ارتقاء يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




**مقاومت اسلامي فلسطين در فضاي سايبر

نرم افزار چندرسانه اي 'مقاومت اسلامي فلسطين' با عنوان فلسطين پاره تن در نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال معرفي شد.

به گزارش ايرنا - نرم افزار پاره تن با محور مقاومت اسلامي فلسطين را مؤسسه فرهنگي نرم افزاري 'آرمان' به منظورآشنايي بيشتر با مقاومت اسلامي فلسطين تهيه و عرضه كرده است.

اين نرم افزار در بخشهايي همچون 'پاره تن' و 'استكبار' و 'انقلاب' قرار دارد كه هريك از اين عناوين در قالب فيلم، عكس، صوت و متن بيان مي كند.

پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال پس از 10 روز فعاليت در محل مصلي امام خميني (ره) به كار خود پايان مي دهد و آئين اختتاميه آن در مراسمي رسمي دوشنبه 25 مهر با حضور فعالان حوزره رسانه هاي ديجيتال و مسئولان اجراي كشور در تالار وحدت برگزار مي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016