پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۵ متهم قتل‌هاي محفلي كرمان براي آخرين بار محاكمه شدند، ایسنا

وكيل مدافع برخي از اولياي دم پرونده قتل‌هاي محفلي كرمان از برگزاري آخرين جلسه رسيدگي به اين پرونده خبر داد.

غلامعلي رياحي در اين زمينه به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: چند ماه قبل و پس از صدور حكم تبرئه تعدادي از متهمان پرونده قتل‌هاي محفلي كرمان، هيات عمومي اصراري كيفري ديوان عالي كشور تشكيل جلسه داد و ضمن نقض حكم قصاص يكي از متهمان كه به تنهايي به قصاص محكوم شده بود، صدور حكم برائت تعدادي ديگر از متهمين را بر خلاف قانون و موازين شرع تشخيص داد.

وي ادامه داد: علاوه بر اين از رييس قوه قضاييه درخواست شد كه از اختيارات خود استفاده كند و مطابق ماده 18 اصلاحي قانون آيين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب در امور كيفري در مورد متهماني كه از نظر هيات عمومي ديوان عالي كشور در ارتكاب جنايات نقش داشتند ولي تبرئه شده بودند، تقاضاي اعاده دادرسي كند.

وكيل مدافع برخي از اولياي دم پرونده قتل‌هاي محفلي كرمان افزود: بر اين اساس و با دستور رييس قوه قضاييه، شعبه 106 دادگاه جزايي كرمان رسيدگي مجدد به اتهامات پنج نفر از متهمان را در ارتباط با قتل «محمدرضا نژادملايري» و «شهره نيك‌پور» در دستور كار قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رياحي اظهار كرد: امروز آخرين جلسه محاكمه در كرمان برگزار شد كه به دليل غيرعلني بودن، ذكر جزئيات محاكمه ميسر نيست و فقط مي‌توان به ذكر اين نكته اكتفا كرد كه متهمان در پايان جلسه رسيدگي به شدت از اعمال گذشته اظهار ندامت و پشيماني كردند و براي جلب رضايت به دست و پاي خانواده‌هاي نژادملايري و نيك‌پور افتادند.

وي خاطرنشان كرد: دادگاه مطابق قانون ظرف يك هفته آينده حكم خود را صادر خواهد كرد.

به گزارش ايسنا، نعمت احمدي و جعفر يزدي نيز به عنوان ديگر وكلاي مدافع خانواده‌هاي نژادملايري و نيك‌پور در اين جلسه حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016