شنبه 14 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کتاب‌های ایرانی در مسابقه «زیباترین کتاب جهان» شرکت می‌کنند، مهر

انتشارات شباویز به ‌عنوان نماینده‌ «بنیاد هنر کتاب‌آرایی آلمان» در سال 2011 عهده‌دار انتخاب «زیباترین کتاب» ایران برای شرکت در این مسابقه‌ جهانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برای شرکت در این رقابت هنری - ادبی تمام علاقه‌مندان می‌توانند یک نسخه از کتاب‌های واجد شرایط را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه 10 آذر ماه به ‌دفتر انتشارات شباویز ارسال کنند.

این کتاب‌ها باید از دی ماه 1388 به‌بعد منتشر شده باشند، اصالتا ایرانی باشند و از نظر گرافیک، طراحی، تصویرگری و به طور اخص زیبایی کلی قابلیت ارایه در این مسابقه بین‌المللی را داشته باشند.

عنوان، ناشر، نویسنده، طراح، تصویرگر، چاپخانه، تاریخ انتشار و قیمت کتاب‌ها باید در هر کتاب چاپ شده باشد و در صورتی که نام ویراستار در شناسنامه کتاب ذکر نشده، لازم است روی برگه‌ای نام ویراستار نوشته شود.

موضوع کتاب‌ها می‌تواند یکی از هفت مورد داستان، علمی، هنر و عکاسی، کودک و نوجوان، درسی و آموزشی، استثنایی و نادر، کتاب‌های نامعمول و کاتالوگ یاشد.

لازم است اطلاعات کتاب به ‌زبان انگلیسی، به‌همراه نشانی کامل انگلیسی شرکت‌کننده با نسخه‌ای از کتاب ارسال شود.

کتاب‌های انتخاب‌شده برای شرکت در مسابقه بین‌المللی «زیباترین کتاب» به‌آلمان ارسال خواهند شد. در این مسابقه تمام کشورهای جهان، بهترین‌های خود را شرکت می‌دهند و کتاب‌های منتخب از سوی شباویز، سهمیه ایران برای حضور در مسابقه خواهند بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برندگان مسابقه، در نمایشگاه لایپزیک (15 تا 18 ماه مارس 2012 برابر با 25 تا 28 اسفند ماه 1390) اعلام خواهند شد.

همچنین آثار برگزیده در نمایشگاه سال آینده کتاب فرانکفورت (10 تا 14 ماه اکتبر 2012 برابر با 18 تا 22 مهر ماه 1391) در غرفه‌ مخصوص این بنیاد به‌نمایش درخواهند آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016