پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیشترین دانشجویان بورسیه دانشگاه آزاد در مالزی تحصیل می كنند، ایرنا

تهران - معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان آنكه یكهزار و 637 پرونده متقاضیان بورسیه دانشجویان خارج از كشور در شورای بورس مطرح شده است، گفت: بیشترین دانشجویان بورسیه این دانشگاه، به تعداد 711 نفر در مالزی تحصیل می كنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'حسن احدی' روز چهارشنبه در شصت وچهارمین اجلاس شورای مركزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین 251 نفر از دانشجویان بورسیه این دانشگاه در بلاروس، 253 نفر در واحد آكسفورد دانشگاه آزاد و 245 نفر نیز در سایر دانشگاه های معتبر دنیا مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: درمورد بورس داخل نیز یكهزار و 676 پرونده مطرح و از این تعداد با بورس 459 نفر موافقت شده است.

احدی به عملكرد شش ماه گذشته هیات ممیزه دانشگاه آزاد اشاره و تصریح كرد كه در این مدت تعداد 933 نفر از اعضای هیات علمی به مرتبه استادیاری، 195 نفر به مرتبه دانشیاری و چهار نفر به مرتبه استادی ارتقا یافته اند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی درمورد فعالیت های این دانشگاه در بخش خدمات آموزشی نیز توضیح داد: طی شش ماه گذشته یكهزار و 382 رشته به تصویب رسیده است.

وی افزود: با توجه به آنكه از بدو تاسیس دانشگاه تاكنون، 16 هزار و 616 رشته به تصویب رسیده، تصویب رشته در سال جاری، رشد 90 درصدی داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته احدی، با توجه به نیاز دفتر نظارت و ارزیابی به نیروی متخصص برای بازدید از واحدهای دانشگاهی، طی هشت ماه گذشته از مناطق 17 گانه دانشگاه، 250 نفر هیات علمی انتخاب شدند كه پس از شركت در كارگاه های تخصصی در سوم آبان ماه تمامی شركت كنندگان در كارگاه تخصصی 'آشنایی با وظایف و نقش ارزیاب در دانشگاه آزاد اسلامی' گردهم آمده و بطور رسمی به عنوان همكار دفتر نظارت و ارزیابی مشغول فعالیت شدند.

شصت وچهارمین اجلاس شورای مركزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها، معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، مشاوران و روسای 450 واحد دانشگاهی از سراسر كشور در سالن همایش بیمارستان فرهیختگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016