شنبه 17 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرکز خدمات اجتماعی شمال تهران راه اندازی شد، مهر

معاون شهردار منطقه 3 از ایجاد مرکز خدمات اجتماعی در منطقه پاسداران تهران خبر داد و افزود: این مرکز برنامه هایی را در زمینه پیشگیری از طلاق و اعتیاد وهمچنین ساماندهی کارتن خوابها و متکدیان در سطح محلات منطقه را به اجرا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پیرهادی با بیان اینکه روند رو به رشد آسیبهای اجتماعی در کلان شهر تهران ضرورت فعالیت گسترده و همه جانبه دستگاهها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی را طلب می کند گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی تلاش کرده است با رویکرد اساسی اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی و مشارکت هسته های مداخله گر مردمی در این حوزه واردشود.

پیرهادی تصریح کرد: بر اساس آسیب شناسی و نیاز سنجی صورت گرفته از سوی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران این مرکز برنامه هایی را در زمینه پیشگیری از طلاق و اعتیاد وهمچنین ساماندهی کارتن خوابها و متکدیان را در سطح محلات این منطقه به اجرا گذاشته است.

معاون شهردار منطقه 3 در ادامه اطلاع رسانی و آگاه سازی موثربین جوانان و نواجوانان و والدین آنها وکمک به بازتوانی معتادین و ارسال آنان به مرکز مشاوره و ترک اعتیاد و ساماندهی متکدیان و کارتن خوابها از طریق شناسایی نقاط بی دفاع و آسیب خیز منطقه و گشت ویژه این مرکز برای جمع اوری این افراد را از جمله تمهیدات پیش بینی شده برای کاهش این معضلات اجتماعی عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز خدمات اجتماعی با تشکیل کانونهای مردمی و برپایی نشست هم اندیشی با سازمانهای غیردولتی از مشارکت مردمی بهره گرفته است حمایت از زوجهای جوان در زمینه اهدای وام، برگزاری کلاسهای مهارت زندگی برای آنها و برپایی جشن پیوند آسمانی برای زوجهای نیازمند برپایی 42 عنوان کلاس در زمینه کارآفرینی، تجلیل از زنان کارآفرین و تشکیل بازارچه، جشن ویژه سالمندان و جمع اوری کالاهای اهدایی شهروندان به خانواده های مستمند را بخش دیگری از فعالیتهای این مرکز برشمرد.

بر اساس این گزارش مرکز خدمات اجتماعی در خیابان پاسداران - خیابان شهید گل نبی- خیابان ناطق نوری- کوچه نیایی واقع شده است و با شماره تلفن 22892399 آماده ارائه خدمات به شهروندان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016