شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال‌انصراف‌مهران‌مدیری‌ازساخت قهوه تلخ! فارس

سازندگان مجموعه قهوه تلخ حدود 2 ماه و نیم است که ادامه تصویربرداری سریال را متوقف کرده‌اند و گویا با منحل شدن گروه سازندگان و وقفه طولانی در ارائه قسمت‌های جدید، تهیه‌کنندگان از ادامه ساخت این مجموعه منصرف شده‌اند.

همچنین با آمدن نسخه قاچاق سه قسمت آخر سریال، شایعاتی مطرح شد که وزارت ارشاد از ارائه پروانه نمایش به قسمت‌های جدید قهوه تلخ سر باز زده است و بازار این شایعه داغ است که وزارت ارشاد به صورت ضمنی آب پاکی را بر دستان مهران مدیری ریخته و قرار است دیگر ادامه سریال قهوه تلخ ساخته نشود. البته سازندگان مجموعه «قهوه تلخ» تا به حال در مقابل این سخنان سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از سوی دیگر «سعید رجبی‌فروتن» مدیر کل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری نمایش خانگی وزارت ارشاد در گفت‌و‌گو با فارس گفت: پرونده «قهوه تلخ» در حال بررسی و گویا در حال رسیدن به مراحل نهایی است و به زودی نتیجه آن از سوی مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه وزارت ارشاد قصد ارائه پروانه نمایش به «قهوه تلخ» را دارد یا خیر، نیز تصریح کرد: بحث قاچاق سه قسمت آخر «قهوه تلخ» باید کاملا بررسی شود و نتیجه آن مشخص شود تا بتوان درباره دادن مجوز به قسمت‌های قاچاق شده آن تصمیم گرفت. ابهامات این پرونده هنوز برطرف نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود وزارت ارشاد تصمیم گرفته دیگر به «قهوه تلخ» مجوز ندهد و این سریال نیمه‌کاره باقی بماند، اظهار داشت: من چنین مطلبی را نشنیده‌ام. «قهوه تلخ» نیز مانند همه کارهای دیگری که ساخته می‌شود، نیاز به بازبینی دارد و گاهی در برخی قسمت‌ها تغییرات کوچکی لحاظ شده است که کاملا عادی و طبیعی است، اما تصمیمی مبنی بر اینکه از ادامه فعالیت سازندگان «قهوه تلخ» جلوگیری شود و این سریال نیمه‌کاره بماند، از سوی وزارت ارشاد گرفته نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016