دوشنبه 14 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف تصوير‌برداری قهوه تلخ، شرق

شرق: در حالی که از مدتی پيش شايعاتی درباره قطع مجموعه قهوه تلخ در ميانه راه به گوش می‌رسيد، خشايار الوند، نويسنده سريال «قهوه تلخ»، از توقف تصويربرداری اين سريال به منظور کسب مجوز تبليغات و تکثير و توزيع اين سريال خبر داد.

مجموعه قهوه تلخ در آستانه فصل بيست و پنجم بعد از آنکه شخصيت‌های آن زمان گذشته به زمان حال آمدند متوقف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ابتدا گفته می‌شد که علت توقف يافتن لوکيشن‌های تازه است. اما در ادامه گفته شد که اين مجموعه به دليل تغيير زمان بايد مجوز جديدی برای پخش بگيرد. اما همزمان شايعاتی مبنی بر عدم علاقه‌مندی مهران مديری برای ساخت اين مجموعه به گوش می‌رسيد.

اين شايعات از آنجا ناشی می‌شد که مهران مديری کارگردان «قهوه تلخ» در مجموعه بيست و پنجم اين سريال، در سخنانی با مردم از توقف توليد اين مجموعه به مدت يک ماه خبر داده بود.

مديری يکنواختی اين سريال را دليل توقف آن عنوان کرده بود. الوند درباره متن سريال «قهوه تلخ» گفت: منتظر هستيم تا کار بيرون بيايد و فيدبک‌های مخاطبان را ببينيم چون فضا را عوض کرده‌ايم و برخی شخصيت‌ها تغيير پيدا کرده‌اند. به زمان حال آمده‌ايم و برخی شخصيت‌های جديد به سريال اضافه شده‌اند به همين دليل نمی‌خواهيم متن خيلی جلوتر از خود کار باشد. منتظريم قسمت‌های اول بيرون بيايد و ببينيم مخاطب با شخصيت‌ها چگونه ارتباط برقرار می‌کند و کدام ‌يک از شخصيت‌ها را بيشتر دوست دارد تا پس از آن بتوانيم بقيه متن را ادامه دهيم. تصويربرداری سری جديد «قهوه تلخ» بعد از يک دوره توقف از اواسط مهرماه امسال آغاز شده بود.

براساس اخبار منتشرشده سری جديد با حضور بازيگران جديدی مانند يوسف صيادی، سپند اميرسليمانی، سعيد اميرسليمانی، رامين ناصرنصير، آرش نوذری، ‌مه‌لقا باقری و لادن سليمانی به همراه حدود ۱۸ بازيگر ديگر سريال که از دوران گذشته به امروز آمده‌اند، انجام شد.

در خلاصه قسمت‌های جديد نيما زندکريمی پس از اينکه متوجه می‌شود با خوردن قهوه به همراه نازخاتون و بولوتوس به زمان حال آمده، درمی‌يابد که گروهی از درباريان با همين شيوه پای به دوران فعلی گذاشته‌اند. بولوتوس آنها را قال گذاشته و می‌رود و نيما مجبور می‌شود سرپرستی و مراقبت از گروه را به تنهايی بر عهده بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016