شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سایت‌های اینترنتی هرگز نمی‌توانند نقش خانواده را در موضوع ازدواج ایفا کنند، فارس

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: ازدواج سنتی همچنان مناسب‌ترین گزینه برای تشکیل زندگی است،‌سایت‌های اینترنتی و بنگاه‌های همسریابی هیچگاه نمی‌توانند جایگزین خانواده در موضوع ازدواج شوند.

امان الله قرائی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان فارس در‌خصوص ازدواج از طریق سایت‌های اینترنتی و موسسات همسریابی اظهار داشت: ازدواج از طریق سایت‌های اینترنتی به هیچ عنوان با موفقیت همراه نیست یعنی دختران و پسران جوان تا این حد درمانده شده‌اند که از طریق سایت‌های همسریابی به دنبال شریک زندگی خود باشند.

وی افزود: اکثر ازدواج‌هایی که از طریق سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود با شکست مواجه می‌شود هم‌‌اکنون در ازدواج‌هایی که با مشارکت خانواده صورت می‌گیرد میزان طلاق رو به افزایش است، ازدواج اینترنتی بدون آگاهی والدین به مراتب با آسیب‌های بیشتری مواجه می‌شود.

این آسیب‌شناس اجتماعی با بیان اینکه سایت‌های اینترنتی جز بالابرن میزان طلاق، رابطه نامشروع، فحشا و آسیب‌های اجتماعی چیز دیگری را به همراه ندارند، گفت: ازدواج مناسب با نظر والدین و شناخت کامل صورت می‌گیرد.

استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه بیشترین طلاق‌ها در میان ازدواج‌هایی است که دختر و پسر در خیابان یا پارتی‌های شبانه همدیگر را دیده و عاشق می‌شوند، افزود: یکی از مهمترین عوامل طلاق دوساختی شدن جامعه یا وجود دو نوع طرز تفکر در میان طبقه متوسط جامعه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قرائی مقدم بیان کرد:‌ در طبقات پایین‌تر جامعه به دلیل تجانس فرهنگی طلاق کمتر است اما در طبقه بالا نیز زن حاضر نمی‌شود تا رفاهی را که در اختیار اوست کنار گذاشته و طلاق بگیرد.

وی ادامه داد: ازدواج سنتی همچنان مناسب‌ترین گزینه برای تشکیل زندگی است،‌سایت‌های اینترنتی و بنگاه‌های همسریابی هیچگاه نمی‌توانند جایگزین خانواده در موضوع ازدواج شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016