یکشنبه 14 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت ارشاد نشست مطبوعاتی آلبوم ايرج را لغو کرد، ايلنا

مراسم رونمايی آلبوم قصه زندگی با صدای حسين خواجه اميری به دليل عدم صدور مجوز ازسوی وزارت ارشاد لغو شد. اين نشست قرار بود در ۱۴ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ برگزار شود.


ايلنا: رونمايی از آلبوم صدای زندگی به خوانندگی حسين خواجه اميری به علت عدم صدور مجوز ازسوی وزارت ارشاد برگزار نشد. همچنين گويا مسئولان ارشاد از برگزارکنندگان خواسته بودند تا صحبت‌هايی که قرار بود در اين نشست مطرح شود؛ به‌طور کامل برای آنها توضيح داده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، آلبوم قصه زندگی که عنوان آن طی انتشار فراخوانی ازسوی مخاطبان انتخاب شده است، تازه‌ترين اثر ايرج محسوب می‌شود و قطعات آن در فضای موسيقی پاپ ساخته شده است.

اين آلبوم از ۸ قطعه «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزيزم»، «بی تو می رم»، «دلخون» و «بگو» تشکيل شده است. البته ايرج قطعه «قصه زندگی» را با دو تنظيم متفاوت اجرا کرده است.

کار آهنگسازی و تنظيم همه قطعات اين آلبوم را «بهنام خدارحمی» و سرايش ترانه‌های آن را «نسرين سيفی» انجام داده‌اند. ۵ قطعه از اين آلبوم در فضايی کاملا پاپ ساخته شده و سه قطعه ديگر آن را ايرج در فضا موسيقی کوچه بازاری قديمی اجرا کرده است.

حسين خواجه اميری به تاريخ در خالدآباد نطنز در خانواده‌ای هنرمند به دنيا آمد. وی پس از پايان تحصيلات ابتدايی به تهران رفته و در سال ۱۳۲۶ به مکتب استاد ابوالحسن صبا راه می‌يابد و به مدت دو سال پياپی در محضر ايشان دانسته‌های خويش را تکميل می‌نمايد و به راديو ايران معرفی می‌شود. او شروع به اجرای برنامه با ارکستر ابراهيم خان منصوری می‌کند. ايرج در سال ۱۳۳۶به دعوت داوود پيرنيا به برنامه گلها راه می‌يابد و در اولين همکاری خود با برنامه گلها برگ سبز ۴۳ را در مايه‌ی شور-ابوعطا و با همکاری علی تجويدی و فرهنگ شريف و امير ناصر افتتاح می‌خواند و همکاری‌اش با برنامه گلها ادامه می‌يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016