شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی معلولان: افزایش مراکز توانبخشی در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیات مدیره انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی معلولان گفت: با تعامل صورت گرفته با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال تعداد مراکز توانبخشی غیردولتی افزایش خواهد یافت.

سعید سعدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه طی سال گذشته افزایش کیفیت مراکز توانبخشی معلولان در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت اظهار داشت: این طرح همزمان با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد که طی سالهای گذشته بی نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: با روی کارآمدن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات و خدمات به معلولان افزایش یافت به طوری‌که سازمان بهزیستی با تعاملی که با مراکز غیردولتی داشت، افزایش مراکز توانبخشی را در دستور کار خود قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سعدآبادی اضافه کرد: در دوره‌های گذشته انجمن‌ها برای برگزاری جلسات متعدد کاری مشکلاتی را با وزرا داشتند اما در این دوره تعامل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انجمن‌ها و مراکز غیردولتی بی‌سابقه بوده است.

رئیس هیات مدیره انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا در سال جاری شاهد افزایش کیفیت و همچنین تعداد مراکز توانبخشی خواهیم بود گفت: این موضوع بستگی به مجوزهای صادر شده از سوی بهزیستی و همچنین تامین اعتبار دارد.

وی بیان داشت: تامین مسکن معلولان و همچنین اشتغال از جمله دغدغه‌های این قشر بوده است که امیدواریم با تعامل بیشتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موارد برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016