چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایجاد پایگاههای فوریتهای اجتماعی در ۵ پهنه تهران

معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از شناسایی مکانهای بی دفاع شهری و ایجاد پایگاههای فوریتهای اجتماعی در 5 پهنه تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاگیری با اشاره به اقدامات مهم سال جاری این سازمان گفت: شناسایی مکانهای بی دفاع شهری در بازه زمانی مشخص باید به صورت هدفمند پیگیری شود و هر ناحیه باید اطلاعات مستندی را در اختیار معاونت اجتماعی قرار دهد.

وی ادامه داد: دومین اقدام سال جاری توسعه فعالیتها در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقای دانش شهروندی است که فعالیت در این زمینه گام مهمی در اجرای این اهداف به شمار می رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جاگیری، ایجاد قرارگاه فوریتهای اجتماعی در 5 پهنه تهران را به عنوان دیگر اقدامات مهم در این زمینه عنوان کرد و گفت: پاسخگویی به پیامهای 137، توزیع گشت های شناسایی و جمع آوری افراد آسیب دیده و انتقال آنان بر عهده این قرارگاهها خواهد بود.

معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر در کلان شهر تهران، تکدی گری یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی است و حضور متکدیان در معابر و خیابانها علاوه بر اینکه چهره نامناسبی را برای شهر ایجاد می کند، معضلات بسیاری ایجاد می کنند، اظهار کرد: در دو ماه گذشته بیش از پنج هزار نفر از متکدیان و بی خانمانها از سطح شهر جمع آوری شده اند .

وی افزود: سازمان رفاه ، خدمات و مشارکتهای اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی و دیگر ارگانهای مرتبط توانست با اجرای طرح ضربتی " استقبال از بهار " بیش از 5000 نفر از افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر را جمع آوری کرد که از این تعداد 600 نفر متکدی بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016