یکشنبه 22 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 خرداد» زاینده رود خشک شد
14 شهریور» بستر زاینده رود نیمه جان میزبان گوسفندان گرسنه، مهر
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای حاشیه زاینده رود ضروری است

اعتبار مورد نیاز برای اجرای شبکه فاضلاب در شهر ورنامخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده، برای احداث تصفیه خانه فاضلاب مشترک دو شهر سده لنجان و ورنامخواست نیز حدود ۶۶ میلیارد ریال بودجه لازم است.

اصفهان- ایلنا: مدیر عامل شرکت آب و فاضلا استان اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای حاشیه زاینده رود اعلام کرد: در حال حاضر هفت پیمانکار در پروژه فاضلاب شهرهای سده و ورنامخواست که دارای ردیف اعتباری مشترک هستند، فعالیت می‌نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هاشم امینی در مراسم آغاز عملیات لوله گذاری فاضلاب در ورنامخواست لنجان، افزود: همکاری و تعامل با دیگر ارگان‌ها برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های جاری، در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای منطقه لنجان گفت: دو پیمان در شهر سده لنجان، دو پیمان در شهر ورنامخواست بسته شده، که در کنار فعالیت دو پیمانکار در خط انتقال و همچنین پیمانکار تصفیه خانه که به روش EPC احداث می‌شود، جمعا هفت پیمانکار در پروژه فاضلاب در شهرهای سده و ورنامخواست که دارای ردیف اعتباری مشترک هستند فعالیت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




امینی اعتبار مورد نیاز اجرای شبکه فاضلاب در شهر ورنامخواست را ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی کرد و اظهار داشت: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب مشترک دو شهر سده لنجان و ورنامخواست نیز حدود ۶۶ میلیارد ریال بودجه لازم است، از سوی دیگر اتمام هر چه زود‌تر کار در این مناطق به مشارکت بیشتر شهرداری‌های منطقه نیاز دارد.

در ادامه حجت الاسلام سرحدی، امام جمعه ورناخواست، خواستار توجه مسئولان شهرستان به اجرای به موقع و سریع شبکه فاضلاب و همت در جهت اصلاح شبکه‌های فرسوده آب شهر شد. سپس محمدی شهردار ورنامخواست نیز، قول داد در اجرای پروژه اصلاح شبکه فرسوده آب در سطح شهر همکاری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016