چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانه موسیقی به نفع زلزله زدگان آذربایجان كنسرت برگزار می كند

تهران - خانه موسیقی ایران به منظور حمایت از هموطنان زلزله زده در آذربایجان كنسرت هایی را برگزار می كند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، خانه موسیقی روز چهارشنبه اعلام كرد كه به زودی كنسرت هایی در زمینه موسیقی سنتی و پاپ در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می كند كه در آمد حاصل از آن به زلزله زدگان آذربایجان اختصاص خواهد یافت.

خانه موسیقی علاوه بر برگزاری كنسرت به نفع زلزله زدگان آذربایجانی در تهران آمادگی دارد تا از دیگر گروه های شهرستانی كه مایل هستند در این مسیر كمك و فعالیتی داشته باشند حمایت و همكاری كند.

***كنسرت گروه موسیقی ' آوای شورانگیز' ( ویژه بانوان) اجرا می شود

گروه موسیقی آوای شورانگیز به سرپرستی آوا پازوكی 12 و 13 شهریور ماه جاری، كنسرتی ویژه بانوان را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد.

در این اجرا كه از ساعت 30/17 روزهای یاد شده آغاز می شود گروه آوای شور انگیز به اجرا و باز خوانی قطعات خاطره انگیزی از موسیقی ایرانی خواهد پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آثار انتخاب شده نیز بر اساس موسیقی ایرانی است كه از آثار بزرگانی چون فضل الله توكل و استاد بنان قطعاتی اجرا خواهد شد كه از جمله این قطعات می توان 'پیك سحری'، 'بت چین'، 'سبكبار'، 'افسون سخن' و 'آتشی ز كاروان به جا مانده' اشاره كرد.

در این كنسرت پدیده احرار نژاد(تار)، آوا ایوبی(عود و تار باس)، شیما بلوكی فر(كمانچه)، صدا سدیفی(قانون)، نازنین پدرثانی(تنبك و دف) و آوا پازوكی به عنوان خواننده و سرپرست گروه ایفای نقش می كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016