یکشنبه 29 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معلولان،ایتام و زنان سرپرست خانوار زلزله آذربایجان شرقی تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند

تهران - معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور گفت: افرادی كه در زلزله آذربایجان شرقی دچار معلولیت شده‌اند، تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی؛ 'یحیی سخنگویی' با اشاره به تمهیدات سازمان بهزیستی كشور برای حمایت از افرادی كه در زلزله آذربایجان شرقی دچار معلولیت شده‌اند اظهار داشت: بهزیستی از روز گذشته نشست های خود را به صورت مستمر برای بررسی آمار احتمالی معلولان برگزار كرده است.

وی تصریح كرد: در حال حاضر از سوی سازمان بهزیستی كشور و همچنین بهزیستی استان آذربایجان شرقی نمایندگانی به صورت دائم در مناطق زلزله زده حضور داشتند و گزارش های كاملی را در خصوص معلولان و سالمندان ارائه می‌كنند.

سخنگویی تاكید كرد: چنانچه در زلزله اخیر در آذربایجان شرقی و سه شهرستان آسیب‌ دیده، سالمندی وجود داشته باشد كه از حمایت خانواده برخوردار نباشد تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور ادامه داد: معلولان و سالمندان در زلزله اخیر به سرعت و بدون فوت وقت با حمایت‌های سازمان بهزیستی مواجه خواهند شد و از خدمات مستمر این سازمان استفاده خواهند كرد.

وی اضافه كرد: خوشبختانه هیچ یك از مراكز روزانه و شبانه سازمان بهزیستی در آذربایجان شرقی صدمه‌ای ندیده‌اند، ضمن این كه سازمان بهزیستی برای حمایت بیشتر و تامین امكانات مبلغ 15 میلیون تومان را به یكی از مراكز شبانه ‌روزی پرداخت كرده است تا تجهیزات خود را برای معلولان كامل كند.

همچنین معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور از آمادگی این سازمان برای پوشش ایتام و زنان سرپرست آذربایجان شرقی خبر داد.

'محمد نفریه' با اشاره به زلزله روز گذشته در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: زمان و ساعت زلزله‌ در آذربایجان شرقی به صورتی بوده است كه كودكان در مهدهای كودك و روستا مهدها تعطیل شده بودند و هیچ اتفاقی در روستا مهدها و كودكانی كه در این مهدها نگهداری می‌شوند، رخ نداده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تصریح كرد: بر اساس آمار دریافتی از آذربایجان شرقی در هیچ یك از مراكز نگهداری معلولان و سالمندان اتفاقی نیفتاده است.

نفریه ادامه داد: سازمان بهزیستی از روز گذشته در آذربایجان شرقی خدمات خود را افزایش داده است و در این بخش از تمامی نیروهای خود در استان استفاده می‌كند.

معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور ادامه داد: چنانچه در این استان فززندی پدر و مادر خود را از دست بدهد تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور قرار می‌گیرد، ضمن این كه زنان سرپرست و آسیب دیده نیز از خدمات بهزیستی بهره مند خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016