سه شنبه 30 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خط آتش استقلال پاس را در همدان گل باران کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
تيم فوتبال استقلال تهران هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با پيروزی پر گل ۴ بر ۲ در برابر پاس همدان به پايان رساند.
به گزارش ايلنا، ديدار تيم های پاس همدان و استقلال تهران از هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه های کشورعصر امروز در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد که طی آن تيم استقلال تهران در يک روز خوب موفق شد با حساب ۴ بر ۲ برابر ميزبان صاحب نامش به پيروزی دست يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی ابتدا در دقيقه ۳۰ علی عليزاده هنر گلزنی خود را اينبار با استفاده از ضربه پا به رخ کشيدو موفق شد استقلال را از پاس سبزپوش پيش بيندازد تا استقلال با پيروزی نيمه اول را به رختکن برود.
در نيمه دوم پاس همدان دردقايق اوليه بازی توسط محمد غلامين توانست گل مساوی را درون دروازه استقلال جای دهد تا بازی شکل مطلوب تری به خود بگيرد. پاس که با اين گل روحيه مضاعفی گرفته بود نتوانست در برابر تهاجم و بازی رو به جلو و حساب شده استقلال ايستادگی کند و مجتبی جباری هافبک طراح و خوش نقش آبی پوشان در دقايق ۷۲ و ۷۴ با استفاده از پاس های جان واريو و سياوش اکبرپور دو گل پياپی را به پاس همدان زد تا استقلال با درخشش هافبک های خود يک پيروزی دلچسب و شيرين را به هوادارانش نويد بدهد. در حالی که بازی به وقت های اضافه رسيده بود آرش برهانی در دقيقه دوم وقت اضافی گل چهارم آبی پوشان را به ثمر رساند اما اين پايان کار نبود چرا که حنيف عمران زاده هافبک گلزن تيم پاس درثانيه های پايانی وقت اضافی توانست گل دوم پاس را به ثمر برساند تا اين بازی جذاب و پر گل با حساب ۴ بر ۲ به سود استقلال به پايان برسد.





















Copyright: gooya.com 2016