دوشنبه 6 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرش برهانی: به تيم ملی فکر می‌کنم، قول می‌دهم در تيم ملی گل بزنم، ايسنا

- اعتماد به نفسم بسيار بهتر از گذشته است


مهاجم گلزن تيم استقلال تهران گفت: اميدوارم بتوانم در تيم ملی ايران بازی کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ آرش برهانی پس از پايان تيم‌های استقلال تهران و پيکان قزوين در نشست رسانه‌ای حاضر شد و به خبرنگاران گفت: من همواره به تيم ملی فکر می‌کنم ضمن آنکه معتقدم کادر فنی تيم ملی نيز تمامی بازی‌های ليگ برتر را زير نظر دارد و انصاف را در انتخاب بازيکنان تيم ملی رعايت می‌کند. من نيز اميدوارم که به تيم ملی دعوت شوم و برای تيم ملی ايران مفيد باشم. قول می‌دهم که برای تيم ملی ايران نيز گلزنی کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





برهانی درباره عملکردش در بازی مقابل پيکان نيز گفت: تمام تلاش خود را انجام دادم تا بهترين بازی خود را انجام دهم، تصور می‌کنم از لحاظ اعتماد به نفس بسيار بهتر از گذشته هستم و تلاش می‌کنم با دقت بيشتر دروازه حريفان را باز کنم.

وی افزود: در بازی مقابل پيکان در ۲۰ دقيقه نخست چندان خوب نبوديم اما پس از گلی که خورديم ۲۵ دقيقه طوفانی داشتيم و توانستيم به اهداف تاکتيکی که در طول هفته داشتيم دست پيدا کنيم.

برهانی درباره‌ی اخراج "يدالله اکبری" نيز گفت: اگر داور آن اشتباه را در اخراج اکبری انجام نمی‌داد، می‌توانستيم گل‌های بيشتری را به ثمر برسانيم اما، شيرازه کار تيم ما از زمانی که اکبری اخراج شد تا اندازه‌ای از هم پاشيد.





















Copyright: gooya.com 2016