سه شنبه 30 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: می دانستيم بايد ازکجا به پاس ضربه بزنيم، از مدافعان استقلال راضی نيستم، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران اين تيم را يکی از مدعيان اصلی قهرمانی در ليگ برتر خواند و گفت: با شناختی که از تيم فوتبال پاس داشتيم می دانستيم از کجا بايد به اين تيم ضربه بزنيم.
به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی پس از برتری ۴ بر۲ تيمش مقابل پاس همدان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه قدس همدان افزود: بازی بسيار خوبی بود. دو تيم استقلال و پاس منسجم و خوب عمل کردند. با توجه به نتيجه‌ای که در پايان مسابقه حاصل شد، بدون شک تيم استقلال برتر از پاس بوده است. اينکه استقلال چهارگل در همدان به پاس می زند نشان دهنده توانايی و برتری تيم ما نسبت به اين تيم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه تيم فوتبال استقلال تهران با شناخت نقاط ضعف و قوت تيم فوتبال پاس همدان و تمرکز روی استفاده از کاستی‌های اين تيم گام به ميدان نهاده بود، افزود: ما می دانستيم بايد از کجا به تيم پاس ضربه بزنيم و با استفاده از فرصت‌های خود به نتيجه‌ای ايده‌ال دست يافتيم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران با ابراز نارضايتی از عملکرد مدافعان اين تيم در مصاف با پاس همدان، افزود: من از خط دفاع استقلال راضی نيستم. با اينکه تيم پاس موقعيت‌های گل کمی روی دروازه ما داشت اما به دو گل رسيد که اين آمار خوبی برای تيم ما نيست. بايد با تمرين و کار بيشتر اين نقطه ضعف را برطرف کنيم تا در ادامه مسابقات با مشکل مواجه نشويم.

خبرنگاری از قلعه نويی پرسيد تغييرات مديريتی در راس باشگاه استقلال تا چه اندازه در نتايج و رشد اين تيم تاثيرگذار بوده است؟ که وی گفت: بايد از زحمات فتح الله زاده تشکر کنم. او برای باشگاه استقلال زحمات زيادی را متحمل شده است. اما بايد پذيرفت که با تغيير مديريت باشگاه استقلال منابع جديد مالی به اين باشگاه تزريق شد و با پرداخت حق و حقوق بازيکنان شرايط روحی آنها تقويت شد.

علت خروج فرهاد مجيدی از فهرست ۱۸ نفره تيم فوتبال استقلال تهران سوژه پرسش ديگر يکی از خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه قدس همدان از امير قلعه نويی بود، که وی در پاسخ به اين خبرنگار نيز گفت: فرهاد بازيکن بزرگ، ارزشمند و جوانمرد تيم ماست که در مواقع لازم تيم را جمع و جور می کند. فرهاد امروز سرماخورده بود و از ما خواست که نامش را در ترکيب تيم قرار ندهيم.

وعده قهرمانی تيم فوتبال استقلال تهران در هشتمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور، مورد ديگری بود که از قلعه نويی سئوال شد که وی گفت: من بايد بگويم تيم استقلال در ديدار مقابل صباباتری که با نتيجه ۳ بريک شکست خورد خيلی بهتر از بازی امروز برابر پاس عمل کرد. در آن برهه زمانی شانس يار تيم ما نبود و نتوانستيم موفق باشيم اما امروز شرايط تيم به مراتب بهتر از گذشته است. پيروزی‌های پرگل استقلال در ديدارهای گذشته و ثبات ما در هفته‌های اخير نشان می دهد که اين تيم می تواند مدعی جدی قهرمانی ليگ باشد. ما نقشه‌های زيادی برای قهرمانی داريم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران در خاتمه از مردم همدان تشکر کرد و گفت: من از مردم همدان متشکرم، هرچند از روز گذشته تا به امروز حرف‌های بدی را نثار ما کردند.

قلعه نويی در حال تشکر از مردم همدان بود که عکاس يکی از نشريات محلی همدان به وی گفت: " شما هم متقابلا به مردم همدان عکس العمل نشان داديد و در زمان آمدن به سالن کنفرانس ورزشگاه قدس به آنها ناسزا گفتيد".

قلعه نويی در مواجهه با اين اتهام عکاس همدانی گفت: من به کسی ناسزا نگفتم. زمانی که داشتم به سالن کنفرانس ورزشگاه می آمدم از آنجائيکه فاصله بين رختکن تا اين سالن زياد بود به مدير روابط عمومی باشگاه گفتم بايد برای رفتن به سالن کنفرانس آژانس می گرفتيم که متاسفانه از حرف‌های من سوء برداشت شد. من حرف‌های شما را قبول ندارم، چون مردم همدان را دوست دارم و برای آنها احترام قائلم.





















Copyright: gooya.com 2016