پنجشنبه 9 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ برتر فوتبال: شاگردان افشين قطبی حريف مقاومت نشدند، سايپا با شکست پيام خراسان از بحران خارج شد، ايسنا


هفته‌ی سيزدهم رقابت‌های ليگ برتر کشور با شکست پرسپوليس تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ در آغاز هفته‌ی سيزدهم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال کشور تيم‌های مقاومت سپاسی شيراز و پرسپوليس تهران در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتری يک بر صفر مقاومت سپاسی پايان يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه‌ی نخست اين بازی تيم پرسپوليس بازی بهتری نسبت به حريف خود انجام داد و چند فرصت گل‌زنی را به دست آورد. در دقيقه ۱۳ بازی ضربه کريم باقری توسط دروازه‌بان مقاومت دفع شد. دقايقی بعد فرصت خوبی نصيب نيکبخت واحدی شد که اين بازيکن نيز فرصت به دست آمده را از دست داد. در لحظات پايانی نيمه نخست دی کارمو يک فرصت مناسب گل زنی را در محوطه جريمه مقاومت از دست داد.

با آغاز نيمه دوم در حالی که پرسپوليس به دنبال گل‌زنی بود تيم مقاومت نيز به ضد حملات چشم دوخته بود سرانجام در دقيقه ۷۱ بازی "مصطفی صبری" توانست با ضربه سر دروازه تيم پرسپوليس را باز کند. پس از اين گل پرسپوليس با تمام توان و برای جبران نتيجه به دروازه حريف حمله کرد اما در نهايت اين بازی با برتری يک بر صفر مقاومت شهيد سپاسی پايان يافت.

در ساير بازی‌ها تيم فوتبال سايپا کرج در يک بازی خارج از خانه موفق شد به ناکامی‌هايش پايان دهد و با نتيجه سه بر يک ميزبان خود پيام خراسان را در ورزشگاه ثامن‌الائمه شکست دهد.

در اين بازی ايمان رزاقی راد و عيسی ترائوره ( دو گل ) برای سايپا گل‌زنی کردند و محمد سهيمی نيز تک گل پيام را به ثمر رساند.

فولاد مبارکه سپاهان نيز در حالی که سرمربی بر روی نيمکت نداشت با نتيجه يک بر صفر مقابل مس کرمان پيروز شد تک گل سپاهان را عمادرضا به ثمر رساند.

تيم‌های صبا باتری قم و فولاد خوزستان نيز در ورزشگاه يادگار امام قم به تساوی يک بر يک رضايت دادند.

برای صبا باتری فريدون فضلی و برای فولاد "علی بداوی" گل‌زنی کردند.

با اين نتايج تيم فوتبال سپاهان با ۱۷ امتياز به رده هشتم جدول صعود کرد. مقاومت شهيد سپاسی نيز با همين تعداد امتياز نهم شد. فولاد خوزستان نيز با ۱۹ امتياز جايگزين مس کرمان در رده ششم جدول شد. تيم پرسپوليس نيز باوجود شکست در بازی مقابل مقاومت در جايگاه چهارم باقی ماند و سايپا کرج با ده امتياز به رده ۱۵ جدول صعود کرد.

ساير ديدارها فردا برگزار خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016