پنجشنبه 16 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته چهاردهم ليگ برتر: استقلال در ثانيه های آخر بازی با ملوان را مساوی کرد، مهر

تيم فوتبال استقلال تهران در هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور در خانه ملوان بندرانزلی با نتيجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۱۵ امروز دو تيم ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که تقابل آنها در پايان با نتيجه تساوی ۲ بر ۲ همراه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی ابتدا جلال رافخايی در دقيقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی ملوان را پيش انداخت. پنج دقيقه پس از ثبت اين گل سياوش اکبرپور روی ارسال جان واريو از روی نقطه کرنر با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نيمه اول با نتيجه مساوی يک بريک به اتمام برسد.

در نيمه دوم ملوان نمايشی به مراتب بهتر از ۴۵ دقيقه اول داشت و توانست در دقيقه ۷۷ توسط محمد نزهتی به گل دوم دست يابد. مهاجم جوان ملوان از اشتباه‌های پی در پی ميثم منيعی و پژمان منتظری نهايت بهره را برد و دروازه استقلال را گشود تا ملوان در آستانه يک پيروزی بزرگ قرار گيرد.

شاگردان محمد احمدزاده فقط دو دقيقه تا پيروزی برابر استقلال فاصله داشتند که عليرضا عباسفرد موفق به گلزنی برای آبی پوشان شد. او که در دقايق پايانی به ميدان آمده بود با استفاده از اشتباه مدافعان ملوان پاس آرش برهانی را در دقيقه ۳+۹۰ به تور دروازه ميزبان چسباند و بازی را مساوی کرد.

ديدار ملوان بندرانزلی - استقلال تهران را مسعود مرادی قضاوت کرد. او در اين ديدار به عليرضا عباسفرد، علی عليزاده، هادی شکوری، حسين کاظمی و پيروز قربانی از تيم استقلال و رمضانی از تيم ملوان بندرانزلی کارت زرد نشان داد.

استقلال با تساوی مقابل ملوان ۲۵ امتيازی شد تا پيش از برگزاری ديدارهای باقيمانده از هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور به رتبه دوم جدول صعود کند. ملوان نيز جمع امتيازات خود را به عدد ۱۴ رساند و جای تيم استقلال اهواز را در رده دوازدهم جدول گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016