سه شنبه 21 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمان رضايی: همه چيز را به باشگاه پرسپوليس واگذار کردم، داريوش مصطفوی: دو مشکل برای جذب رضايی وجود دارد، ايسنا

مديرعامل باشگاه پيروزی تهران گفت: توافقات اوليه با رحمان رضايی صورت گرفته اما هنوز با او قراردادی امضاء نکرديم.

داريوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ما تاکنون دو جلسه با رحمان رضايی در مورد موضوعات مختلف صحبت کرديم ولی هنوز قرارداد بسته نشده است.

وی ادامه داد: ما دو بحث در جذب رحمان رضايی داريم؛ اول اين که در زمينه مالی به توافق نهايی نرسيده‌ايم و دوم اين که ليست پرسپوليس ظرفيت جذب بازيکن جديد را ندارد، مگر اين که با نظر قطبی (سرمربی تيم) بازيکنی را از فهرست خارج و رضايی را جذب کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مصطفوی خاطرنشان کرد: من فردا با قطبی صحبت می‌کنم و نظر نهايی‌اش را در اين مورد جويا می‌شوم، او پيش از اين يک بار موافقتش را در اين مورد اعلام کرده است اما فردا دوباره با او صحبت می‌کنم تا ببينم نظرش چيست، اگر نظر او مثبت بود رحمانی رضايی را به تيم اضافه خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان يادآور شد: رحمان رضايی به دنبال اين است که تا پايان نيم فصل با تيم پرسپوليس قرارداد ببندد ولی ما به دنبال اين هستيم که يک قرارداد يک ساله با او امضاء کنيم و او تا پايان نيم فصل سال آينده در اختيار تيم پرسپوليس باشد.

رحمان رضايی نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: من دو جلسه با مسوولان باشگاه پرسپوليس برگزار کردم که در اين دو جلسه توافقات کلی برای پيوستن من به تيم فوتبال اين باشگاه انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هايی که انجام شد و بيان نقطه نظرات دو طرف من همه چيز را به باشگاه پرسپوليس واگذار کردم تا آن‌ها در مورد بقيه موارد تصميم‌گيری کنند.





















Copyright: gooya.com 2016