جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين کعبی: می خواستم "مطر" را خانه نشين کنم، اماراتی ها فراتر از انتظار بودند، مهر

مدافع تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازيکنان تيم امارات آنقدر برای بازی با ايران شارژ روحی شده بودند که فراتر از فوتبال خودشان بازی می کردند و اين تيم امارات هميشگی نبود.
حسين کعبی با بيان اين مطلب درباره ديدار با امارات به خبرنگار مهر گفت : از آنجا که اين مسابقه برای امارات حکم مرگ و زندگی را داشت، بازيکنان اين تيم از هر نظر برای اين مسابقه تجهيز شده بودند و وعده پاداش ۹۰ ميليون تومانی اين تيم را از نظر روحی به اوج رسانده بود بطوری که آنها با تيم اماراتی که می شناختيم کاملا تفاوت داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کعبی اضافه کرد: ما هم روی اين بازی حساب ويژه ای باز کرده بوديم و می خواستيم با پيروزی در اين بازی نيمی از راه صعود به جام جهانی را طی کنيم اما اماراتی ها آن قدر با انگيزه مقابل ما بازی کردند که انتظار نداشتيم.

مدافع تيم فوتبال کشورمان در مورد عملکرد تيم ملی در اين ديدار اظهار داشت : در نيمه اول فوتبال ضعيفی بازی کرديم ولی در نيمه دوم با تعويض های کادر فنی تيم ما بهتر از حريف بازی کرد و اگر غلامرضا رضايی موقعيت دقايق پايانی را گل می کرد هر سه امتياز اين ديدار برای ما بود.

وی تصريح کرد: البته در اين ديدار امارات هم موقعيت های گلزنی زيادی بدست آورد که اگر درخشش رحمتی نبود شايد همين يک امتياز را هم از اين بازی نداشتيم.

کعبی پيرامون صحنه درگيری خود با اسماعيل مطر مهاجم تيم ملی امارات اظهار داشت: مطر در اين صحنه روی سيد جلال حسينی بدون توپ خطا کرد و در مقابل اعتراض من می گفت نوع فوتبال من همين طور است و قصد خطا کردن روی بازيکن شما را نداشتم.

وی اضافه کرد: در اين صحنه به مطر گفتم مراقب بازی ات باش و گرنه من هم طوری فوتبال بازی می کنم که مدتی خانه نشين شوی!

وی در مورد خطای دروازه بان امارات بر روی غلامرضا رضايی گفت: به نظر من اين صحنه پنالتی بود ولی داور به سادگی از کنار آن گذشت و شايد حق ميزبانی امارات را ادا کرد تا اين تيم از شکست فرار کند.

کعبی در پايان در خصوص شانس صعود ايران به جام جهانی تاکيد کرد: من قبلا هم گفتم که ايران به عنوان تيم اول از اين گروه به جام جهانی صعود می کند چون هيچ تيمی به اندازه ايران بازيکن نخبه و بين المللی ندارد. البته ما بازيهای سختی در پيش داريم و بايد با تمام قدرت از اين بازيها امتياز بگيريم تا با اقتدار راهی جام جهانی شويم.





















Copyright: gooya.com 2016