جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در فاصله‌ کمتر از ۲۴ ساعت تا ديدار پيکان - پرسپوليس؛ فروش بليت‌ با ۷ برابر قيمت در بازار سياه قزوين، ايسنا

در فاصله ۲۴ ساعت تا ديدار پيکان قزوين - پرسپوليس تهران بازار سياه بليت‌فروشی در سطح شهر قزوين راه افتاده است.

به گزارش خبر گزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ در حالی که هيات فوتبال شهر قزوين تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بليت ۲ هزار تومانی برای اين بازی تدارک ديده بود، اين بليت‌ها در ساعات اوليه فروش تمام شده و هم‌اکنون بليت اين بازی با قيمت ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان خريد و فروش می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رضا مطلبی، دبير هيات فوتبال قزوين در گفت‌وگو با ايسنا گفت: از مردمی که تاکنون موفق به خريد بليت نشده‌اند تقاضا داريم که در روز بازی در اطراف ورزشگاه حاضر نشوند.

وی افزود: با همکاری نيروی انتظامی از صبح شنبه کليه راه‌های منتهی به ورزشگاه و خيابان‌های آن بسته شده و تنها افرادی که دارای بليت ‌باشند، می‌توانند در محدوده تعيين شده تردد کنند.

سردار هدايتی، فرمانده نيروی انتظامی استان قزوين نيز در گفت‌وگو با ايسنا گفت: نيروی انتظامی با برنامه‌ريزی کامل به استقبال بازی شنبه می‌رود.

وی افزود: برنامه‌ی نيروی انتظامی آن است تا اين بازی به بهترين نحو ممکن انجام شده و قزوين به عنوان ميزبانی نمونه برای انجام بازی‌های بزرگ به شمار آيد.

گزارش خبر نگار ايسنا حاکی است که هم‌اکنون مسوولان تربيت بدنی قزوين تلاش می‌کنند تا با نصب حفاظ بر روی ديواره‌های ورزشگاه و آماده‌سازی آ‌ن ورزشگاه شهيد رجايی قزوين را برای بازی پرسپوليس - پيکان آماده کنند.





















Copyright: gooya.com 2016