دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام حذفی فوتبال: پيروزی پرگل سپاهان برابر مقاومت ساری، بازگشت نويدکيا به ميدان، مهر

تيم فوتبال سپاهان اصفهان با پيروزی پرگل مقابل مقاومت ساری به مرحله يک هشتم نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مرحله يک شانزدهم نهايی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز تيم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر تيم مقاومت ساری با نتيجه ۷ بر يک به پيروزی دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين مسابقه که اسماعيل عامری قضاوت آن را برعهده داشت، احمد جمشيديان (۶۴، ۶۷ و ۱+۹۰)، جلال علی موسوی (۱۶ و ۵۵) و احسان حاج صفی (۸۷ و ۳+۹۰) برای سپاهان گلزنی کردند و بابک خاکسار در دقيقه ۷۵ تنها گل مقاومت ساری را به ثمر رساند. ضمن اينکه در دقيقه ۲۵ اين ديدار عباس محمدی، دروازه بان سپاهان ضربه پنالتی ميلاد جهانی بازيکن مقاومت ساری را مهار کرد.

حسين چرخابی، سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان در اين ديدار از بازيکنان جوان خود استفاده کرد، همچنين وی از دقيقه ۶۳ محرم نويدکيا را به جای مهدی جعفرپور به ميدان فرستاد تا اين بازيکن با رهايی از بند مصدوميت پس از ماه‌ها برای زردپوشان اصفهانی به ميدان برود.

تيم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله يک هشتم نهايی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با برنده ديدار صنايع طلائی سمنان و پرسپوليس تهران که در ورزشگاه تختی سمنان برگزار خواهد شد، قرار می گيرد. زمان اين ديدار هنوز مشخص نشده است.





















Copyright: gooya.com 2016